• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 تیر 1397
کد مطلب : 22989
+
-

تلاش برای تمدید با ستاره

تکلیف امیری امروز مشخص می‌شود

تلاش برای تمدید با ستاره

با پایان یافتن اردوی سرخپوشان در کرواسی پرسپولیس روز گذشته به ایران بازگشت تا بعد از دو روز استراحت از روز یکشنبه تمرینات ریکاوری خود را آغاز کند و خود را آماده رقابت‌های لیگ کند. سرخپوشان که باید یک نیم‌فصل دیگر هم با محرومیت از نقل‌و‌انتقالات بازی کنند تلاش زیادی کردند تا نفرات فصل گذشته خود را حفظ کنند، هرچند که در این بین فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان و صادق محرمی از پرسپولیس جدا شدند و برانکو امیدوار است با سایر نفرات بتواند از نیم فصل اول به سلامت عبور کند. در این میان تنها نگرانی برانکو مربوط به وحید امیری است. 
هافبک سرخپوشان که در دو فصل قبل چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ اخلاقی ممتاز عمل کرد حالا قراردادش با سرخپوشان به‌پایان رسیده و به همین دلیل برانکو به مدیران باشگاه اعلام کرده است که هرطور شده قرارداد امیری را تمدید کنند. امیری با توجه به درخشش در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا و به خصوص جام‌جهانی حالا با چند پیشنهاد بسیار خوب روبه‌رو شده و به همین دلیل فعلا به‌دنبال بررسی پیشنهادات خود است تا تصمیم درستی برای آینده خود بگیرد.
    امیری بالاخره شنبه مذاکره می‌کند
هافبک سرخپوشان بعد از بازگشت از جام‌جهانی در استراحت به سر می‌برد و به همین دلیل در دو هفته گذشته گوشی خود را از دسترس خارج کرده بود اما با توجه به قولی که به باشگاه داده بود شنبه به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا در خصوص آینده خود صحبت کند. گرشاسبی امیدوار است بتواند امیری را راضی کند در پرسپولیس بماند و خود امیری هم به‌دنبال این است که مدیران باشگاه را متقاعد کند که برای ادامه فوتبال خود راهی خارج از ایران شود.
    پرسپولیس به‌دنبال وسوسه کردن وحید
هافبک پرسپولیس در سال‌های گذشته با توجه به اینکه خیلی دیر به فوتبال معرفی شد نتوانسته درآمد کافی داشته باشد و به‌دنبال این است در اواخر فوتبالش بتواند درآمد بیشتری کسب کند. با این حال مدیران پرسپولیس به‌دنبال این هستند تا روز شنبه رقم پیشنهادی خود را بالا ببرند تا از این طریق این بازیکن را وسوسه کنند تا در تیم بماند. شنیده‌ها حاکی از این است که رقم باشگاه پرسپولیس نزدیک به دو‌میلیارد خواهد بود که این مبلغ به‌جز آپشن‌هایی است که امیری دریافت خواهد کرد. آیا امیری حتی برای یک نیم‌فصل در پرسپولیس می‌ماند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید