• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 29 خرداد 1403
کد مطلب : 227674
+
-

نقل قول/ اتوبوس‌های جدید تهران فعال شدند

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: ناوگان جدید اتوبوسرانی پس از نصب ردیاب، کارتخوان و تجهیزات لازم در پهنه شرق و جنوب پایتخت فعال شده‌اند و شهروندان مناطق 7، 14، 17، 18، ۱9و ۲۰ تهران از خدمات این اتوبوس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

آسیب‌شناسی؛ گام نخست ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
نرگس معدنی‌پور، عضو  شورای اسلامی شهر تهران: نخستین دوره طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت انجام شده و بررسی عملکرد دومین مرحله هم به‌زودی برگزار خواهد شد. شهرداران نواحی از اجرای این طرح رضایت داشته اند؛ چرا که آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم آنها ست.

ضرورت توجه به موضوع کودکان کار
سیدمحمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران: باید توجه ویژه‌ بخش‌های مختلف در حوزه کودکان کار از دولت آینده مطالبه شود. ما هم در سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تعهداتی داریم که پیگیری کنیم تا همه کودکان در شهرمان کودکی کنند و هیچ کودکی به سمت کار کردن نرود.

افتتاح  2 ورودی و یک ایستگاه جدید مترو در منطقه ۷
نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ تهران: اجرای خط ۳ و ۶ مترو و تکمیل دسترسی‌های این خطوط در ایستگاه‌های بهار شیراز و سپاه و ورودی دوم ایستگاه سهروردی در اولویت‌های منطقه قرار دارد. یکی از  ورودی‌های ایستگاه بهار شیراز، سال گذشته افتتاح شده و خروجی دوم آن و ایستگاه سرباز نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

تشکیل قرارگاه سلامت و جمعیت شهر تهران
حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران: شهردار تهران از ابتدای فعالیت دوره ششم ۸‌قرارگاه را تعریف کرده است. موضوع سلامت یکی از موضوعات ۸ قرارگاه است که با عنوان قرارگاه سلامت و جمعیت شهر تهران تشکیل خواهد شد. مقدمات ایجاد قرارگاه فراهم شده و مکاتبات را هم انجام داده ایم.

نیم همت اعتبار برای پروژه‌های عمرانی
حمید علمشاهی، بخشدار مرکزی تهران: نیم همت اعتبار برای پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان تهران تخصیص یافته و با این اعتبار، اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های حوزه‌های راهسازی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی انجام می‌شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید