• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 20 تیر 1397
کد مطلب : 22692
+
-

همشهری 20 تیر 1377

آخرین دفاع کرباسچی

آخرین دفاع کرباسچی


      هفتمین جلسه دادگاه شهرداری تهران برگزار می‌شود: پس از برگزاری 6 جلسه دادگاه بحث‌انگیز که به اعتقاد بسیاری، پرمخاطب‌ترین محکمه در تاریخ معاصر ایران بوده است، دادگاه شهرداری تهران امروز با دفاعیه غلامحسین کرباسچی پایان می‌پذیرد. آنچنان که در ششمین جلسه دادگاه، اعلام شد بیشترین وقت دادگاه امروز به استماع دفاعیات کرباسچی خواهد گذشت.

شهردار تهران در دفاع خود شکل‌گیری پرونده را که علیه او و همکارانش تشکیل شده است برشمرده و به تک‌تک اتهامات مطرح شده پاسخ خواهد داد.


      برزیل و فرانسه در فینال جام جهانی1998: لحظه موعود فرارسید، از دورترین مرکز فوتبال، این پدیده دمیده در فرهنگ آمریکای‌جنوبی، یک تیم به فینال رسیده است. ریودوژانیرو، قلب بزرگ فوتبال جهان، فردا تندتر می‌زند و در برزیل هیچ‌کس نخواهد خوابید. باید دید هنرمندان توپ گرد و ارکستر زاگالو برای این جشن باشکوه چه ملودی‌ای خواهند نواخت. آوازخوان بزرگ برزیلی‌ها کماکان تعیین‌کننده است. او این‌بار سرود قهرمانی می‌خواند با صدایی که جهان بشنود. عبور از فرانسه آنها را به اسطوره‌ها پیوند می‌دهد. اما درباره فرانسه حسرت قهرمانی همیشه بر دل آنها مانده است. 10دوره شرکت در جام‌جهانی و تنها 2 مقام سومی هنوز کشور شعر و ادبیات را ارضا نکرده است. فرانسه کنونی با ایمه ژاکه به مرزهایی از فوتبال مدرن دست یافته است .

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :