• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 9 خرداد 1403
کد مطلب : 226331
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X6zgg
+
-

با مردم

 زمین‌های بایر خیابان عطایی اردبیل تبدیل به فضای سبز شوند
تعدادی زمین بایر و بلااستفاده در خیابان عطایی شهراردبیل وجود دارد که قابلیت تبدیل به فضای سبز و درخت‌کاری را دارند؛ اما ظاهرا این زمین‌ها مجوز ساخت‌وساز گرفته‌اند. با توجه به کمبود فضای سبز در اردبیل ضروری  است این زمین‌ها به پارک و فضای سبز تبدیل شوند تا هم محلی برای تفریح مردم باشند و هم کیفیت هوای شهر بهبود پیدا کند.
زعفرانی از اردبیل

مسیر دوچرخه منطقه 13چرا تخریب شد
سال 1402مسیر حاشیه خیابانی در منطقه 13را برای دوچرخه‌سواری آماده کردند. هزینه زیادی شد و به زیبایی مسیر را آماده استفاده دوچرخه‌سواران کردند. ولی در کمال تعجب امسال همان مسیر را تخریب کردند. واقعا جای سؤال است که چرا طرحی که مطالعه کافی نداشت اجرایی شد و چرا چنین بودجه‌ای هزینه شد؟
افشانی از تهران


پیامک
درخواست رسیدگی به وضعیت پیاده‌روهای مجاور پارک لاله

متأسفانه مدت‌هاست که پیاده‌روهای منتهی به پارک لاله به تصرف دستفروشان و فروشندگان غذاهای خیابانی درآمده است. این پارک جزو پارک‌های پر‌تردد سطح شهر است ولی در برخی از ساعات مخصوصا شب‌ها عملا عبور و مرور برای عابران غیرممکن می‌شود. مسلما هدف از حضور در پارک کسب آرامش و تمدد اعصاب است که با این وضعیت امکان‌پذیر نیست. از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر این محدوده را سرو‌سامان دهند.
 نداف از تهران

چرا کارت هوشمند ایثارگران صادر نمی‌شود؟
من یکی از ایثارگران دفاع مقدس هستم که چند‌ماه پیش جهت دریافت کارت هوشمند مخصوص ایثارگران مراجعه و ثبت‌نام کردم. آن موقع گفتند که ظرف یک‌ماه کارت‌ها صادر می‌شود و در اختیارتان قرار خواهد گرفت اما الان چند‌ماه است که هیچ خبری از صدور کارت‌ها نیست.از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.
یکی از ایثارگران دفاع‌مقدس




 

این خبر را به اشتراک بگذارید