• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22618
+
-

پرسپولیس دوباره فانتزی شد

پرسپولیس دوباره فانتزی شد

همان‌‎طور که پیش از این در همشهری‌ورزشی خوانده بودید، سروش رفیعی جدی‌ترین گزینه جانشینی محسن مسلمان در پرسپولیس به‌شمار می‌رفت. هافبک خوش تکنیک پرسپولیس که نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوسته بود، در پایان آن فصل تصمیم گرفت راهی قطر شود تا فوتبال خود را در این کشور دنبال کند. سروش رفیعی که بعد از یک فصل همچنان مورد توجه برانکو قرار داشت سرانجام روز یکشنبه بعد از موافقت هیات مدیره برای جذب این بازیکن، راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کند. بعد از این جلسه و توافقاتی که درنهایت به‌دست آمد، رفیعی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تا  بار دیگر با شماره7 در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.
هافبک سرخپوشان با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات نمی‌تواند برای نیم‌فصل اول با پرسپولیس قرارداد امضا کند و باید در این مدت راهی تیم دیگری شود. این بازیکن با توجه به رابطه خوبی که با مجید جلالی داشت،   تصمیم گرفت در نیم‌فصل اول راهی پیکان شود تا در نیم‌فصل دوم به تمرینات پرسپولیس اضافه شود. این در شرایطی است که پیش از این گفته می‌شد که قرارداد سروش با پرسپولیس یک سال و نیمه خواهد بود و این بازیکن برای نیم‌فصل اول هم برای 6ماه راهی پیکان خواهد شد اما با توجه به مقررات جدید سروش نمی‌تواند قرارداد 6ماهه با تیمی امضا کند و به همین دلیل این بازیکن به احتمال فراوان با قرارداد یکساله راهی پیکان می‌شود مشروط بر اینکه در نیم‌فصل دوم اجازه جدایی برای پیوستن به پرسپولیس را به‌دست بیاورد و با پرسپولیس در نیم‌فصل دوم قراداد رسمی را منعقد کند که البته در توافق او و باشگاه برای یک فصل و نیم 
خواهد بود.
قرار بود سروش رفیعی در روزهای گذشته راهی کرواسی شود تا تمرینات پیش فصل خود را برای آمادگی بدنی با پرسپولیس پشت سر بگذارد اما به‌نظر می‌رسد که این بازیکن به همراه پیکان تمرینات خود را دنبال خواهد کرد تا برای نیم‌فصل اول بتواند با بازیکنان پیکان هماهنگ شود و در نیم‌فصل دوم راهی پرسپولیس شود. هرچند که همچنان برانکو علاقه دارد سروش برای آمادگی بیشتر راهی کرواسی شود که البته باید دید مجید جلالی چه تصمیمی خواهد گرفت.
     سروش بعد از جام ملت‌ها سرخپوش می‌شود
نکته مهم درخصوص پیوستن سروش رفیعی به پیکان برای نیم‌فصل اول این است که با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا و البته بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی برای آمادگی در این بازی‌ها سروش رفیعی در صورت دعوت شدن به تیم‌ملی باید از پیکان به اردوی تیم‌ملی برود و به همین دلیل این بازیکن  بعد از جام ملت‌ها به پرسپولیس خواهد پیوست.

این خبر را به اشتراک بگذارید