• یکشنبه 27 خرداد 1403
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 16
یکشنبه 6 خرداد 1403
کد مطلب : 225997
+
-

نقل قول خبر/تکمیل اورهال 1400اتوبوس تا پایان سال

سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران: قرارداد اورهال 1400دستگاه اتوبوس در پایتخت منعقد شده، بیش از ۵۰۰ اتوبوس تاکنون اورهال شده و بازسازی مابقی نیز امسال انجام خواهد شد. سیستم سرمایشی تعدادی از اتوبوس‌های اورهال شده قابلیت تعمیر نداشت که این موارد با اتوبوس‌های جدید جایگزین خواهند شد.

رئیس‌جمهور شهید شخصا پیگیر ایمن‌سازی بافت‌های فرسوده‌ بود
عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:
با پیگیری‌های رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی بسته مشوق‌های نوسازی بافت فرسوده ابلاغ و به این ترتیب آمار صدور پروانه بعد از گذشت یک دهه در تهران، دوباره صعودی شد، به‌طوری که می‌توان گفت حالا تاحدی صنعت ساختمان از رکود خارج شده است.

موانع برقی‌سازی حمل‌ونقل عمومی تهران باید برطرف شود
نرگس معدنی‌پور، عضو شورای شهر تهران:
حرکت به سمت برقی‌سازی حمل‌ونقل عمومی، بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد، لذا باید برای به سرانجام رسیدن قرارداد شهرداری تهران با چین کمک کنیم. یکی از نیازهای اساسی کلانشهرهایی مانند تهران، توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و برقی‌سازی آن است.


مساجد محلات در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثرند
زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم:
وجود مسجد در محلات تهران در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت شهروندان و مرکزیت برنامه‌های مرتبط با جوانان مؤثر است. محوریت مساجد در هر محله باعث خواهد شد بروز آسیب‌های اجتماعی که ناشی از دوری از فرهنگ، آداب و رسوم ایرانی و اسلامی است، کمتر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید