• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225498
+
-

نكته بازی

فقط آن صحنه 40میلیارد می‌ارزید
از جمله اخبار عجیب دیروز محکومیت باشگاه استقلال به پرداخت غرامت 4میلیارد تومانی به سجاد شهباززاده بود؛ عجیب از این نظر که نمی‌دانیم اصل قرارداد این بازیکن چقدر بوده که 4میلیارد تومانش مانده است! در هر صورت شهباززاده در آخرین دوره حضورش در استقلال آمار بسیار بدی به جا گذاشت و طی 16بازی لیگی، هیچ گلی نزد. با این حال وقتی خبر محکومیت استقلال از سوی شهباززاده منتشر شد، هواداران فوتبال بیش از هر چیز دیگری یاد فرصت‌سوزی عجیب و غریب این بازیکن در بازی برگشت نساجی و استقلال در فصل گذشته افتادند؛ توپی که سجاد از 6قدم خراب کرد تا نوار بردهای پیاپی استقلال پاره شود و این تیم شانس قهرمانی را از دست بدهد. 4میلیارد کم است؛ فقط آن صحنه انصافا 40میلیارد می‌ارزید.

خطری که از بیخ گوش یحیی گذشت
از مدت‌ها قبل خبر توافق یحیی گل‌محمدی با مدیران باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم منتشر شد اما در نهایت به دلایل نامعلوم این وصال اتفاق نیفتاد. زمانی که حمید مطهری به‌عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد، تقریبا هیچ‌کس شکی نداشت که به‌زودی یحیی هم به او ملحق خواهد شد اما درحالی‌که به 3هفته پایانی لیگ رسیده‌ایم و تراکتور از جام‌حذفی هم اوت شده، همچنان خبری از گل‌محمدی در تبریز نیست. ریز جریان دورماندن یحیی از نیمکت قرمزهای آذربایجان اعلام نشده اما با شرایط فعلی بعید به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی حسرت نرفتن به تراکتور را بخورد. واکنش خشمگینانه هواداران تراکتور به شکست در جام‌حذفی طوری بود که حالا مالک باشگاه هم دنبال پس‌دادن تیم است. این یعنی عملا همه‌‌چیز روی هواست.

به‌نظر هواداران هم توجه کن!
فرشید باقری، هافبک مس رفسنجان که تیمش در هفته آخر لیگ برتر با پرسپولیس بازی دارد، ابراز امیدواری کرده در پایان فصل، استقلال قهرمان لیگ برتر شود. باقری 31ساله اما در همین نقطه متوقف نشده و آرزو کرده روزی به جمع آبی‌پوشان برگردد. خب به هر حال وقتی میلاد فخرالدینی یک دهه بعد از مازاد شدن در استقلال دوباره در لیست خرید این تیم قرار می‌گیرد، طبیعتا امثال باقری باید خیلی امیدوار باشند! با این حال بد نیست فرشید جان نیم‌نگاهی به واکنش‌های هواداران هم بیندازد و ببیند نظر آنها در مورد بازگشتش چیست! جالب اینجاست که رد پای او، ناخواسته در عدم‌جذب اوستون اورونوف هم به چشم می‌خورد؛ جایی که گویا جواد نکونام استخدام وینگر ازبک را به جذب باقری و فرشید اسماعیلی مشروط کرده بود اما این اتفاق رخ نداد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید