• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225497
+
-

بهترین‌ها از پرسپولیس بیشترین‌ها از استقلال

در تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم استقلال بیشترین بازیکن را داشت اما پرسپولیسی‌ها بهترین امتیازات را گرفتند

بهترین‌ها از پرسپولیس بیشترین‌ها از استقلال

3هفته بعد از بازگشت به دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با نمایش درخشانش مقابل هوادار به‌عنوان برترین بازیکن هفته بیست‌وهفتم لیگ انتخاب شد. سایت متریکا با توجه به مهار 5ضربه داخل چارچوب و همچنین سانترها و ارسال‌های تیم هوادار به علیرضا بیرانوند نمره8.61 را اعطا کرده که برای انتخاب او به‌عنوان برترین بازیکن هفته کافی است. پرسپولیس مسابقه با هوادار را با 2گل برد و علاوه بر بیرانوند، زننده 2گل سرخپوشان هم در جمع برترین‌های هفته حضور داشت. عیسی آل‌کثیر در این بازی 5شوت زد تا فقط امید عالیشاه به اندازه او شوت زده باشد. از 5شوت آل‌کثیر 3ضربه داخل چارچوب بود و 2ضربه تبدیل به گل شد تا او در نهایت به نمره8.24 برسد و به‌همراه بیرانوند به تیم منتخب هفته پا بگذارد.

   بیشترین سهمیه برای استقلال
11بازیکن تیم منتخب این هفته کلا از 4تیم آمدند و تیم‌های دیگر هیچ سهمی در میان برترین‌ها نداشتند. بیشترین نماینده را تیم استقلال داشت که بعد از برد یک بر صفر مقابل فولاد 4بازیکن این تیم سر از تیم منتخب هفته درآوردند. ایمان سلیمی که تک‌گل بازی را زد و ابوالفضل جلالی که پاس این گل را داد، به‌ترتیب با نمرات 7.82 و 7.98 به تیم منتخب هفته رسیدند. علاوه بر آنها ماشاریپوف و زبیر نیک‌نفس هم با نمرات خوبی که گرفتند به جمع 11نفر برتر رسیده‌اند. اما بهترین بازیکن استقلال همچنان ابوالفضل جلالی بود که برای دومین‌بار در این فصل عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به‌دست آورد.

   3بازیکن از برد 4-یک
بعد از استقلال که با 4بازیکن بخش عمده تیم منتخب هفته را از آن خودش کرد، تیم نساجی با 3بازیکن صاحب بیشترین نماینده در این تیم بود. نساجی این هفته در زمین استقلال خوزستان یک بازی 6امتیازی انجام داد و به‌محض ورود به زمین تکلیف کار را مشخص کرد. بعد از برد 4 بر یک در این میدان، وحید محمدزاده، محمدرضا حسینی و محمدرضا آزادی از جمع نساجی‌چی‌ها در تیم منتخب قرار گرفتند. از این بین محمدرضا آزادی با 2گلی که زد و نمره عالی 8.31 که گرفت، بهترین بازیکن تیمش و دومین بازیکن برتر هفته بعد از بیرانوند بود. در این هفته فقط او و 2پرسپولیسی به نمره بالاتر از 8 رسیدند.

   2مهدی از تراکتور
4بازیکن از استقلال، 3بازیکن از نساجی، 2بازیکن از پرسپولیس و در نهایت 2بازیکن از تراکتور؛ این ترکیب 11بازیکنی بود که هفته گذشته را به‌عنوان بهترین‌ها سپری کردند. تراکتور که با 2گل بر گل‌گهر چیره شد، مهدی حسینی را با امتیاز 7.92 و مهدی شیری را با نمره 7.41 در جمع منتخب‌های هفته بیست‌وهفتم دارد. حسینی، هافبک دفاعی تراکتور با این امتیاز یکی از 5بازیکن برتر این هفته بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید