• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 29 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225475
+
-

با مردم

تقدیر از ساخت دهکده گردشگری گهر پارک سیرجان
یکی از اقدامات قابل تحسین مسئولان، ساخت دهکده تفریحی گهر پارک واقع در سیرجان استان کرمان است. این دهکده علاوه بر مراکز تفریحی متعدد به چند گلخانه بزرگ و بی‌نظیر هم مجهز است. البته کمبودهایی هم دارد مثل نبود مسیری برای دوچرخه‌سواری یا کیفیت نسبتا پایین غذاهای ارائه‌شده توسط رستوران‌های این مجموعه که مطمئنا با رفع این مشکلات این دهکده به یکی از بزرگ‌ترین مراکز جذب گردشگر تبدیل خواهد شد.
مقصود‌بیک از تهران

درخواست مرمت اصولی آسفالت خیابان لرزاده
من یکی از اهالی خیابان لرزاده واقع در محدوده میدان خراسان هستم. سال گذشته یک شرکت پیمانکار جهت لوله‌کشی، این خیابان را کند و بعد از اتمام عملیات مجددا آن را آسفالت کرد. مشکل اینجاست که آسفالت مجدد این خیابان اصولی و درست نبوده و مسیر بسیار ناهموار شده است.این وضعیت برای ساکنان که مجبورند هر روز با خودرو از این خیابان عبور کنند آزار‌دهنده است و موجب آسیب و صدمه به‌ خودروهایشان می‌شود. از شهرداری منطقه درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به آسفالت‌ اصولی و درست این خیابان اقدام کند.
صادق از تهران

تاکسی‌های رها‌شده در کنار خیابان تعیین تکلیف شوند
حدود یک سال است چند تاکسی که تقریبا نو هم هستند در کنار خیابان استاد معین و تقاطع هاشمی به حال خود رها شده‌اند. اگر به هردلیلی مالکی ندارند بهتر است در اختیار افرادی که توان مالی لازم برای خرید تاکسی ندارند، قرار گیرند تا از این رهگذر شغل و درآمدی داشته باشند. اگر هم مالکی دارند که نیازی به استفاده از آنها ندارد باید این خودروها را به پارکینگ‌های عمومی انتقال دهند چون فضای خیابان را اشغال کرده‌اند.
خوش‌بین از تهران

پیام
ایستگاه‌های مترو به سرویس بهداشتی مجهز شوند

نبود سرویس بهداشتی در بعضی از ایستگاه‌های مترو مسافران را دچار مشکل می‌کند. برخی از مسافران خصوصا آنهایی که از شهرهای اطراف به تهران می‌آیند و باید برای رسیدن به مقصد چند خط عوض کنند مسلما در طول مسیر نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی دارند. خصوصا سالمندان و یا افرادی که فرزند خردسال به همراه دارند. از شرکت مترو درخواست داریم تا در تمام ایستگاه‌های پرتردد سرویس بهداشتی تعبیه کند تا مسافران دچار مشکل نشوند.
جهانبخشی از تهران

سهمیه طرح ترافیک بیماران خاص مانند گذشته درنظر گرفته شود
از ابتدای سال‌جاری سهمیه طرح ترافیک بیماران خاص 90درصد کاهش پیدا کرده و این تصمیم مشکلات زیادی را برای این دسته از بیماران به‌وجود آورده است؛ مثلا یک بیمار دیالیزی را درنظر بگیرید که ناچار است حداقل 3بار در هفته برای انجام دیالیز به بیمارستان برود و یا بیماران سرطانی که جهت شیمی‌درمانی ناچارند چند روز در هفته به مراکز درمانی مراجعه کنند. با این وضعیت کاهش سهمیه، بیمارانی که در محدوده طرح ترافیک ساکن هستند امکان استفاده از خودروی شخصی را نداشته و باید با تاکسی‌های اینترنتی تردد کنند که این موضوع هزینه زیادی را علاوه بر هزینه‌های سرسام‌آور درمان به آنها تحمیل می‌کند. به همین جهت درخواست داریم تا سهمیه این قبیل افراد مانند سال‌های گذشته درنظر گرفته شود.
یک بیمار دیالیزی






 

این خبر را به اشتراک بگذارید