• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22545
+
-

خبرها | ایران

  سوگواری ایران  در غم شهادت طلایه‌‌دار مذهب تشیع

همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)، آیین‌های عزاداری با حضور مردم مؤمن استان‌های سراسر کشور در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برپا شد. به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار کشورمان در سالروز شهادت طلایه‌دار مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) غرق در اندوه و ماتم شدند.

  همه باید برای غلبه بر فضای یأس بکوشیم

رئیس دولت اصلاحات در دیدار جمعی از جوانان اصلاح‌طلب بر اصلاح‌پذیری اصلاحات مثل همه امور دیگر تأکید کرد. به گزارش اصلاحات‌نیوز، وی پس از شنیدن دغدغه‌های حاضران درباره وضعیت کشور و پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان و ضعف‌های موجود تأکید کرد: باید جریان اصلاحات بتواند اولویت‌های امروز جامعه را درست تشخیص دهد. مسئله دفع خطرات از ایران و سربلندی ملت امری مهم و از اولویت‌هاست و بر همین مبنا با همه جریان‌هایی که دل در گرو این آب و خاک دارند، باید تعامل کنیم. رئیس دولت هفتم و هشتم در این دیدار بر غلبه فضای یأس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبان باید بکوشند در رسانه‌ها و فضای مجازی فعال‌تر باشند و نسبت به رفتارها و عملکردهایی که موجب نارضایتی مردم می‌شود و جنگ روانی علیه انقلاب و کشور که می‌کوشد یأس و نارضایتی را پمپاژ کند ابتکار عمل و تلاش بیشتری به خرج دهند.

  آیت‌الله جنتی: مردم صبر کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید از عده‌ای که قدرت و بیت‌المال دست‌شان است طلبکار باشیم که چرا وضعیت این‌چنین است. مردم صبر کنند. به گزارش جماران، آیت‌الله احمد جنتی در نـــشــست کارگـــروه‌های تخصـصی سـتاد چــهلمین ســالگرد پــیروزی انــقلاب اسلامی گفت: عده‌ای به براندازی فکر می‌کنند که این نظام برود و نظام دیگری بیاید.خیال نکنند که تنها راه اغتشاش و در و پنجره شکستن است. نه! اینها جز ضرر هیچی ندارد. گرفتاری اضافه برای‌تان ایجاد می‌کند.

  صحبتم درباره فساد نیروهای مسلح نبود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با خبرگزاری ایسنا درباره یک پرونده اقتصادی میان مدیریت سابق شهرداری تهران و بنیاد تعاون سپاه و نحوه انعکاس آن در رسانه‌های دیگر گفت: متأسفانه گفت‌وگو‌یی داشتم که در فضای مجازی تحریف شده بود و به شکلی عنوان شد که انگار بنده از فساد در نیروهای مسلح گفته بودم که اصلاً چنین چیزی نبود. به گزارش فارس، محسن هاشمی تأکید کرد: از سوی مقام معظم رهبری برای رسیدگی به بعضی از موارد دستوراتی داده شده که بنده در این خصوص صحبت‌هایی داشتم. او اخیرا از بازداشت 5نفر در جریان پرونده قائم‌مقام سابق شهرداری و شرکت هلدینگ یاس وابسته به بنیاد تعاون خبر داده و گفته بود: «گروهی در نیروهای مسلح و دادسرای نظامی قوه قضاییه مشغول بررسی ابعاد این پرونده هستند که به نتایجی نیز رسیدند.» در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر بدهی بنیاد تعاون سپاه به شهرداری تهران ، روابط عمومی این بنیاد در اطلاعیه ای هر گونه بدهی به شهرداری تهران را تکذیب کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید