• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225210
+
-

مرگ شهردار منطقه 5 شیراز حادثه بود، نه قتل

داخلی
مرگ شهردار منطقه 5 شیراز حادثه بود، نه قتل

تازه‌ترین یافته‌های تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شیراز نشان می‌دهد شهردار منطقه 5 این شهر که به‌نظر می‌رسید به قتل رسیده است بر اثر یک حادثه در خانه‌ جانش را از دست داده است.
به گزارش همشهری، ظهر روز ۲۳ اردیبهشت‌ امسال خبری منتشر شد که از قتل رضا مسعودی، شهردار منطقه 5شیراز حکایت داشت. ساعتی بعد از خبر اولیه، معاون دادستان شیراز فرضیه قتل را تأیید و اعلام کرد که مسعودی در جریان یک درگیری و بر اثر اصابت جسم نوک تیز به قتل رسیده است.
هرچند از همان ابتدا قتل مهم‌ترین فرضیه بود اما کارآگاهان جنایی به شواهدی دال بر وقوع قتل دست پیدا نکردند تا اینکه روز گذشته (سه‌شنبه) معاون دادستان شیراز اعلام کرد که مرگ شهردار منطقه 5، یک حادثه است و قتلی اتفاق نیفتاده است.
افشین محمدی دره‌شوری گفت: به‌رغم فرضیات اولیه مبنی بر وجود درگیری و احتمال قتل، کشفیات جدید موضوع وقوع جنایت را منتفی کرده است. پس از معاینات دقیق پزشکی قانونی مشخص شد که علت فوت مرحوم مسعودی ورود جسمی آهنی و سخت از پهلوی راست داخل بدن بوده که جراحتی عمیق به طول تقریبی ۴۷سانتی‌متر و قطر تقریبی یک سانتی‌متر به سمت بالا ایجاد کرده و تطبیق این موضوع با آثار له‌شدگی اطراف جراحت داخل بدن مرحوم، نشان داد این وسیله میلگرد آهنی بوده که در گلدان بزرگ به‌عنوان نگهدارنده ساقه گل در منزل مرحوم بوده است.گفته‌های مظنون پرونده نیز نظریه وقوع قتل را رد و فرو رفتن میلگرد نگهدارنده گل را در بدن مرحوم تقویت می‌کند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید