• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225106
+
-

اخبار مقاومت

سیدحسن نصرالله: سردار سلیمانی را در همه عملیات‌ها کنار خود می‌بینیم
 «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در تازه‌ترین سخنان خود که در جریان مراسم سالگرد شهادت «سیدمصطفی بدرالدین» (سید ذوالفقار) از فرماندهان حزب‌الله لبنان سخنرانی می‌کرد، سالگرد شهادت سیدذوالفقار و شهادت رزمندگان مقاومت را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت.
  فرماندهان مقاومت در همه عملیات‌ها در کنار ما هستند: دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنان خود بر نقش فرماندهان مقاومت در عملیات‌ها تأکید کرد و گفت: در تمامی نبردهای خود، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و شهید حجازی را که از ما حمایت کردند و عمر خود را به پشتیبانی از ما گذراندند حاضر و ناظر می‌بینیم و آنها را در همه عملیات‌ها کنار خود می‌بینیم.
  سوریه پیروز شد: نصرالله همچنین به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: می‌خواستند سوریه پیرو آمریکا و تسلیم دولت آن باشد، اما سوریه پیروز شد و اگر در جنگ موجودیتی پیروز نمی‌شد نبرد طوفان الاقصی فرا می‌رسید اوضاع منطقه و لبنان چگونه می‌بود؟ با وجود محاصره و وضعیت دشوار، سوریه همچنان در قبال مسئله فلسطین، موضع راسخ و ثابت خود را حفظ کرده است.
  دلیل ورود به جنگ سوریه: دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد که خون سیدبدرالدین و تمامی شهدا نتیجه مطلوب را داده است، زیرا یکی از دلایل ورود ما به سوریه این خون‌ها بود تا به این ترتیب محور مقاومت باقی بماند. ما گفته‌ایم که ازجمله اهداف مقاومت فلسطین و محور مقاومت که اعلام شده، زنده کردن دوباره مسئله فلسطین و یادآوری فلسطین فراموش‌شده و حقوق ملت آن در داخل این منطقه و خارج از آن است.
  مسئله فلسطین زنده شد: سیدحسن نصرالله همچنین تأکید کرد که امروز پس از طوفان الاقصی مسئله فلسطین برای همگان و در میان تمامی کشورهای جهان و سازمان ملل متحد زنده شده است و بیشتر کشورهای جهان در این سازمان خواهان آتش‌بس هستند. اعتراض‌های دانشجویی در کشورهای مختلف جهان از دستاوردهای هفتم اکتبر و دلاوری‌های پس از آن است.
  دشمن به اهداف خود نرسید: به‌گفته دبیرکل حزب‌الله لبنان، دشمن نتوانست کوچک‌ترین اهداف اعلامی خود را محقق کند و موشک‌ها همچنان تا به امروز در بئرالسبع و شهرک‌های اطراف غزه سقوط می‌کنند. مسئله تنها شکست در تحقق اهداف نیست بلکه مسئله زیان‌های راهبردی است.
  اسرائیل، بدون بازدارندگی: سیدحسن نصرالله در ادامه تأکید کرد که اسرائیل امروزه فاقد بازدارندگی است و در بازدارندگی در برابر مقاومت در تمامی کشورهای محور مقاومت موفق نبوده و رو به افول است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید