• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225100
+
-

با مردم

پرداخت هزینه برای هر بار رویت پرونده قضایی عادلانه نیست
تا سال گذشته اگر فردی می‌خواست پرونده‌اش را رویت یا کپی از آن دریافت کند می‌توانست نامه‌ای به قاضی پرونده بنویسد و پس از تأیید قاضی کارش را انجام دهد. از ‌ماه گذشته برای این کار، متقاضی باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کند و پس از طرح و ارائه یک لایحه، مبلغ 79هزار تومان واریز کند. حالا تصور کنید یک فرد که همزمان چند پرونده در حال پیگیری دارد چقدر باید بپردازد. رویه جدید علاوه بر تحمیل هزینه به مراجعان خصوصا افراد کم‌درآمد، موجب اتلاف وقت و بالا‌رفتن ترافیک هم خواهد شد. در مجموع این طرح به نفع مراجعان نیست. به همین دلیل از قوه قضاییه درخواست داریم تا روال سابق را در پیش گیرد.
داوود‌پور از تهران

چراغ راهنمایی خیابان‌های اطراف حرم امام‌رضا(ع) افزایش یاید
در کمال تعجب بعضی از خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام هشتم(ع) نه چراغ راهنمایی دارد و نه سرعت‌گیر. با توجه به میزان جمعیت و خودرویی که در این محل تردد می‌کنند این موضوع موجب ترافیک و تصادف می‌شود. از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهر مشهد درخواست داریم تا با نصب چراغ راهنمایی و سرعت‌گیر مناسب این مشکل را حل کنند.
 عدالتیان از مشهد

آنتن‌دهی تلفن همراه در چراغ‌برق تهران مطلوب نیست
بازار لوازم یدکی تهران یا همان چراغ برق ضعف آنتن‌دهی دارد. به‌طوری که در برخی ساعات و در اوج کار کسبه، آنتن موبایل قطع می‌شود و امکان تماس یا هیچ‌گونه فعالیتی در تلفن همراه وجود ندارد. این مشکل برای افرادی که در این منطقه مشغول به کارند و اغلب معاملاتشان را به شکل تلفنی انجام می‌دهند آزار‌دهنده است وکسب‌وکارشان را با مشکل مواجه می‌کند. بارها پیگیر آن شدیم حتی 2بار هم نامه‌نگاری کردیم که اسناد آن هم موجود است ولی هیچ اقدامی جهت رفع آن صورت نگرفته است. ما کسبه این منطقه درخواست رفع سریع این مشکل را داریم.
جمعی از کسبه محله چراغ‌برق تهران

فشار آب محله اصغریه شهر اردبیل اسفناک است
 نزدیک به یک سال است که فشار آب در محله اصغریه شهر اردبیل بسیار پایین آمده و حتی چند ساعتی در روز قطع می‌شود. این موضوع برای ساکنان آپارتمان‌ها خصوصا طبقات بالاتر که پمپ هم ندارند بسیار آزار‌دهنده است. فشار آب به حدی کم است که فقط در یک ساعت مشخص آن هم معمولا نیمه‌شب امکان استحمام وجود دارد. از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر فکری به حال این وضعیت بکنند.
ترابیان از اردبیل

 

این خبر را به اشتراک بگذارید