• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224892
+
-

با مردم

بیمه‌های اینترنتی گرهی از کار بیمه‌گذار باز نمی‌کنند
استفاده از بیمه‌های اینترنتی برای باز بودن دست بیمه‌گذار و صرفه‌جویی در وقت است ولی متاسفانه این بیمه‌ها در بازه زمانی دلخواه خود خدمات ارائه می‌دهند که در این صورت باید پرسید فرق این بیمه‌ها با بیمه‌های حضوری در چیست. با انتخاب یکی از بیمه‌های بسیار معروف اینترنتی خواستم بیمه بدنه خودرو بخرم اما مأمور بیمه 2‌روز تمام خارج از ساعت انتخابی من تماس گرفت تا از بدنه خودرو‌ام بازدید کند. این چگونه بیمه اینترنتی است. اگر قرار به ارائه خدمات در زمان اداری باشد دلیلی برای خرید چنین بیمه‌هایی وجود ندارد.
هدایتی از تهران

رعایت حال بیماران در مراکز پاراکلینیکی ضروری است
چند وقت پیش جهت عکسبرداری به یکی از مراکز پزشکی مراجعه کردم و در کمال تعجب دیدم که تنها 5صندلی برای بیماران وجود دارد و بقیه سرپا ایستاده‌اند. با توجه به اینکه زمان انجام ویزیت و عکسبرداری در اینگونه مراکز معمولا طولانی است نبودن محلی برای نشستن خصوصا برای افرادی که ناتوان و یا سالمند هستند بسیار عذاب‌آور است. تجهیز این قبیل مراکز به صندلی یک اقدام ضروری است که باید در اسرع وقت انجام شود.
بیادکی از کرج

مسئولان به وعده‌های خود در مورد بورس عمل کنند
با این همه تغییر و تحول در وضعیت اقتصاد کشور توقع می‌رود که سرمایه‌ها به سمت بورس روانه شود ولی متأسفانه حال بازار بورس اصلا خوب نیست و به‌رغم وعده‌های مسئولان کماکان سیر نزولی ادامه دارد. کاش مسئولان اجازه دهند بورس به‌دست افراد اقتصاددان مسیر خود را برود. خیلی از افراد چند سالی است بیشتر دارایی‌شان را در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند و وضعیت فعلی موجب نگرانی آنها شده است. درخواست داریم تا هر چه زودتر فکری به حال بهبود این وضعیت شود.
کتابی از تهران

آسفالت ورودی شهر عجب‌شیر نیازمند ترمیم است
مدت‌هاست که روکش آسفالت ورودی شهر عجب‌شیر خراب شده و پر از دست انداز است.این مسیر گذرگاه جنوب استان آذربایجان شرقی و جاده مواصلاتی این استان به استان کردستان است و به همین جهت در طول شبانه‌روز تعداد زیادی خودروی سنگین و سبک در حال تردد در این مسیرند. این وضعیت موجب مشکل برای رانندگانی شده که به‌طور مرتب در حال تردد هستند. خواهشمندم سازمان‌های مسئول پیگیری کنند.
قادری از عجب شیر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید