• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224376
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای فرهنگ

  درس‌گفتار «سیری اجمالی در فلسفه اخلاق غرب» از ۱۸اردیبهشت‌۱۴۰۳ به‌مدت 4هفته روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ با ارائه مریم صانع‌پور، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
  کتاب «درآمدی بر روش‌شناسی اجتهاد در علم اخلاق اسلامی» به قلم حجت‌الاسلام مصطفی همدانی به همت انتشارات سازمان مطالعه و تدوین متون علوم انسانی دانشگاه‌ها(سمت) منتشر شد.
  بیش از ۱۴۰۰نفر از خدمات تالارهای مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی شهر مشهد طی یک‌ماه اخیر بهره‌مند شدند. مهمانان خارجی بهره‌مند از خدمات این تالارها از کشورهای افغانستان، عراق، عربستان سعودی، لبنان، مالزی، پاکستان، آلمان، کانادا و ژاپن بودند.
  در آستانه برپایی نمایشگاه کتاب تهران۱۴۰۳، از پوستر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت برپایی این رویداد فرهنگی با طراحی شاپور حاتمی رونمایی شد. تصاویری از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر پوستر نمایشگاه کتاب کانون از ویژگی‌های این طرح است.
  نشست بررسی و تحلیل کتاب «آشنایی ایرانیان با فلسفه‌های جدید غرب» اثر زنده‌یاد کریم مجتهدی در سالن ادب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امروز دوشنبه ۱۷اردیبهشت۱۴۰۳ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید