• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22435
+
-

همشهری 17 تیر 1377

سازمان بازرسی جناحی نیست

وقایع‌اتفاقیه
سازمان بازرسی جناحی نیست


      رئیسی، جناحی بودن عملکرد سازمان بازرسی کل کشور را تکذیب کرد: سال گذشته بیش از هزار گزارش بازرسی از سازمان‌های دولتی تهیه شد که نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش داشت. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران با تکذیب جناحی بودن بازرسی از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، بازرسی از این سازمان را براساس برنامه مستمر بازرسی از سازمان‌های فرهنگی در سال‌1373 دانست و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی از سازمان‌هایی است که تاکنون بازرسی مستمر روی آن انجام شده است. حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در حال حاضر عملکرد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال بررسی است.

       رئیس انجمن زمین‌شناسی ایران: تاسف‌انگیز است که یک فالگیر موجب نگرانی شهروندان شود: دکتر فریدمهر با اشاره به اینکه انجمن زمین‌شناسی ایران دارای 2هزار عضو فعال است گفت: از طرف زمین‌شناسان ایران که قاعدتا بیشترین صلاحیت را درباره بررسی امکان وقوع زمین لرزه در ایران دارند، به مردم اطمینان می‌دهم آنچه توسط پیشگوی اهل اسلواکی گفته شده کذب محض است. رئیس انجمن زمین‌شناسی ایران اضافه کرد: متاسفانه جامعه ما مستعد انتشار شایعه است و قطعا می‌بایست به‌عنوان یک آسیب اجتماعی سازمان‌های مسئول این پدیده را مورد بررسی قرار دهند.

      برزیل برای ششمین بار به دیدار پایانی راه یافت: تافارل دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل با مهار2 ضربه پنالتی تیمش را به فینال جام شانزدهم رساند. به این ترتیب روز یکشنبه تیم برزیل با برنده دیدار فرانسه و کرواسی فینال رقابت‌های جام‌جهانی را برگزار خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید