• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224216
+
-

داخلی

مرگ نخبه کنکوری و پدرش بر اثر گازگرفتگی
مسمومیت با گاز منوکسید کربن جان نخبه کنکوری و پدرش را گرفت. به‌گزارش همشهری، این حادثه صبح جمعه 14اردیبهشت‌ماه در روستای پاجی میانای ساری اتفاق افتاد و در جریان آن سیداسماعیل نصراللهی و پدرش بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
زکریا اشک‌پور، سخنگوی اورژانس مازندران گفت:‌ در این حادثه 3نفر شامل سیداسماعیل نصراللهی، نخبه معلول ساروی همراه پدر و مادرش دچار گازگرفتگی شده بودند که جوان نخبه و پدرش جان خود را از دست دادند و مادر خانواده نجات یافت.

شهادت دومین  مرزبان در بانه
3روز پس از درگیری در مرز بانه که در جریان آن یکی از مرزبانان به شهادت رسیده و 3نیروی دیگر مجروح شده بودند، با شهادت یکی از مجروحان شمار شهدای این حادثه به 2نفر افزایش پیدا کرد. به‌گزارش همشهری، شامگاه چهارشنبه 12اردیبهشت‌ماه امسال مرزبانان هنگ مرزی بانه هنگام پایش و مراقبت از نوار مرز، با شماری از اعضای یک گروهک معاند درگیر شدند که در جریان آن یک سرباز وظیفه به شهادت رسید و 2سرباز وظیفه و یک نیروی کادر مجروح شدند. یکی از سربازان به نام استوار دوم جلال اعتماد که شرایط وخیمی داشت بعد از 3روز به شهادت رسید.

برادر مقتول در تعقیب قاتل
کارآگاه بازی برادر مقتول، اسرار جنایت را فاش کرد.
به گزارش همشهری، هفتم اردیبهشت‌ماه جسد بی‌سر مردی افغان در جاده کن کشف شد. تحقیق از خانواده‌ مقتول نشان داد که مظنون این جنایت فردی افغان به نام مراداست. مراد فرار کرده  و  این در حالی بود که  برادر مقتول نیز در تلاش بود تا قاتل برادرش دستگیر شود. او راهی باغی در اطراف کن شد که محل کار برادر مراد بود و در  بازرسی آنجا سر مقتول را پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت. با حضور مأموران و قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی، معلوم  شدکه مقتول توسط مراد و برادر مراد به قتل رسیده و  تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید