• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224179
+
-

ساسان زارع، معاون قرارگاه بقیه الله:

مجموعه های مردمی در همه برنامه های شهرداری پای کار بودند


ساسان زارع معاون قرارگاه بقیه الله درباره عملکرد شهرداری تهران در عید نوروز و ماه مبارک رمضان معتقد است: طبق بررسی‌های میدانی که داشتیم، همکاران شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۳ اتفاق جدید را نسبت به سال‌های گذشته رقم زدند.
امسال تعداد، تنوع، گستردگی و فراوانی برنامه‌ها به شدت بیش از سال‌های گذشته بود و بنده از میدان تجریش تا شهر ری و بهشت زهرا(س) که بازدید کردم در همه فضاهای شهری مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی بودند.
او ادامه داد: ویژگی دوم برنامه‌های امسال استفاده از ظرفیت‌های مردمی بود و در همه نقاط مجموعه‌های مردمی پای کار بودند.هم افزایی مدیریت شهری با دیگر ارکان فرهنگی کشور به ویژه نهادهای فرهنگی انقلابی اتفاق دیگری است که رخ داد و ما نیز در طرح افطارخانه با سازمان زیباسازی همکاری داشتیم.
زارع افزود: شاید به تنهایی یک دستگاه نمی‌توانست موضوع افطارخانه را پیش ببرد و این هم‌افزایی میان دستگاه‌ها اتفاق متفاوتی بود که رقم خورد.
معاون قرارگاه بقیه الله با بیان اینکه در حال حاضر می‌توان گفت برنامه‌ فرهنگی در شهرداری نیست که دیگر ارکان فرهنگی جبهه انقلاب در آن دخیل نباشند تاکید کرد: این موضوع باید ادامه دار باشد و نهادینه شود تا اگر در آینده تیم‌های دیگری مستقر شدند با یک نهال تنومندی مواجه شوند که نتوانند این قاعده را برهم زنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید