• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224178
+
-

دبیر ستاد جشنواره‌های شهرداری تهران مطرح کرد

از برگزاری کنسرت رایگان تا برپایی سفره افطاری در شهر رمضان

از برگزاری کنسرت رایگان تا برپایی سفره افطاری در شهر رمضان


رسول آذر سرا،دبیر ستاد جشنواره‌های شهرداری تهران درباره برنامه‌های اجرا شده در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: جشنواره مردمی آرمان به مناسبت ماه مبارک رمضان و تقارن با عید نوروز، تصمیم گرفت جشنواره شهر رمضان را در بوستان لاله به مدت 32 شب برگزار کند.
وی با بیان اینکه این جشنواره شامل 15 خرده جشنواره بود گفت: این جشنواره با برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز همراه بود؛ سفره داران شهر من اولین جشنواره‌ای بود که هر شب از شبکه افق پخش می‌شد و جشنواره آشپزباشی نیز جشنواره دوم ما بود که از شبکه نسیم پخش شد.
دبیر ستاد جشنواره‌های شهرداری تهران ادامه داد: جشنواره خوب‌های شهر من نیز از شبکه تهران به صورت زنده و جشنواره صدای شهر من با نام موج آرمان هر روز در رادیو پخش می‌شد، همچنین جشنواره قصه‌های شهر من با نام مادر و کودک، جشنواره بازی‌های الکترونیکی با نام کافه بازی از شبکه دو، جشنواره جام رمضان با نام فوتبال گل کوچیک از شبکه ورزش، جشنواره نقاشی سفره‌ها از شبکه کودک، جشنواره کتاب من و جشنواره کودک خلاق و ... از دیگر برنامه‌های اصلی ما بود که از 22 اسفند تا 24 فروردین برگزار شد.
وی درباره جزئیات اجرای کنسرت رایگان از سوی برخی هنرمندان برای شهروندان تهرانی در این جشنواره نیز گفت: موضوع کنسرت رایگان را نیز در این ایام داشتیم که هنرمندانی از جمله، فریدون آسرایی، امید حاجیلی، حمید عسگری، علی لهراسبی، حامد همایون، فرزاد فرخ و امید جهان در 9 شب اجرا داشتند.
آذر سرا با بیان اینکه بعد از شب‌های قدر نیز مرحله دوم کنسرت ها را با حضور تعدادی از هنرمندان کشور داشتیم، ادامه داد: هر شب در برنامه شهر رمضان میزبان سفره افطاری بودیم و در شب‌های قدر نیز ویژه برنامه‌های خاصی برگزار کردیم و 11 هزار پرس قیمه نجفی در 13 فروردین ماه توزیع شد.
دبیر ستاد جشنواره‌های شهرداری تهران درباره برنامه‌های این ستاد برای شهدای حادثه تروریستی دمشق گفت: یادمان شهدای حادثه تروریستی دمشق را نیز در این ایام داشتیم و در شب عید فطر ویژه برنامه خاصی برگزار شد و کنسرت‌های رایگان نیز همچنان بعد از شب‌های قدر برای شهروندان اجرا می‌شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید