• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224013
+
-

با مردم

نرخ مشخصی برای پارکینگ‌های عمومی تهران ابلاغ کنند
به واسطه دوری مسیر خانه تا محل کارم مجبورم هر روز از خودروی شخصی استفاده کنم و چون محل کار من پارکینگ ندارد از پارکینگ عمومی استفاده می‌کنم. در سال جدید نرخ این پارکینگ‌ها افزایش نجومی داشته و به‌عنوان مثال برای نیم‌ساعت 30هزار تومان دریافت می‌کنند. حالا حساب کنید من کارمند با یک حقوق حداقلی برای 8ساعت در هر روز چقدر باید متحمل هزینه شوم. به همین جهت درخواست دارم تا نسبت به عملکرد این قبیل پارکینگ‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد و نرخ مصوب و مشخصی برایشان درنظر گرفته شود تا سلیقه‌ای عمل نشود.
 گوهری از تهران

خیابان‌های مریوان در قرق وانتی‌ها
وانتی‌ها نه‌تنها حاشیه خیابان که تمام خیابان‌های مریوان را به تسخیر خود درآورده‌اند. وانت‌های سیب‌زمینی، ‌هندوانه و خیار نه‌تنها بساط میوه فروشی که میز چای و نهار خود را کنار خیابان گذاشته و تنها یک مسیر آزاد با اکراه در اختیار خودروهای عبوری گذاشته‌اند. به‌عنوان شهروند، حق خودم می‌دانم از مسئولان شهر مریوان و استان کردستان درخواست کنم، این موضوع را پیگیری و شهر زیبای مریوان را از دست این وانت‌های اشغالگر پس بگیرند.
مردوخی از مریوان

برخی مؤسسات کاریابی، تبدیل به مکان کلاهبرداری شده‌اند
مؤسسات کاریابی به‌عنوان رابط و واسطه میان کارفرما و متقاضی کار فعالیت می‌کنند. اما متأسفانه برخی از آنها تبدیل به مکانی برای کلاهبرداری شده‌اند؛به‌عنوان مثال زمانی که یک فرد جویای کار به این دفاتر مراجعه می‌کند، آنها در ازای دریافت مبلغی پول او را به یک مؤسسه معرفی می‌کنند، اما وقتی فرد به مؤسسه مورد نظر مراجعه می‌کند می‌گویند که از قبل فردی را استخدام کرده‌اند؛یعنی مؤسسه کاریابی با علم به اینکه آن شرکت یا مؤسسه از قبل استخدامش را انجام داده از متقاضی کار، پول می‌گیرد و او را به آنجا معرفی می‌کند.در واقع نوعی تبانی بین این مؤسسات و شرکت یا مؤسسه هدف وجود دارد.از طرفی میزان پولی که دریافت می‌کنند در حدی نیست که ارزش پیگیری و شکایت داشته باشد.این اتفاق به کرات برای افراد ناآگاه خصوصا اتباع خارجی مثل افغان‌ها افتاده است. ضروری است تا نظارت دقیقی بر روند کاراین مؤسسات انجام گیرد و خاطیان و کلاهبرداران مجازات شوند.
شهبازی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید