• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223896
+
-

با مردم

شیرخشک در داروخانه‌های چابهار نیست
از یک‌ماه قبل در داروخانه‌های شهرستان چابهار شیرخشک یا نیست یا فقط با پرداخت چندبرابر قیمت و پارتی‌بازی پیدا می‌شود. نوزاد من چه گناهی کرده است که باید اسیر باند‌بازی عده‌ای ازخدا بی‌خبر بشود. لطفا صدای ما را بشنوید.
ضحانی از چابهار

پاسخ مسئولان
صدور پروانه ساختمانی برای پیکان‌شهر
مستلزم رفع اختلاف ایران‌خودرو و هیأت مدیره است

روابط‌عمومی شهرداری منطقه 22تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «درخواست صدور مجوز برای بازسازی شهرک پیکان‌شهر» در ستون با مردم روز 21فروردین پاسخ داده است: «باعنایت به قدمت ساخت واحدهای مسکونی پیکان‌شهر، واقع در آزادراه تهران - کرج و لزوم نوسازی آن که بافت فرسوده محسوب می‌شود، موضوع درکمیسیون ماده پنج شهرداری تهران مطرح و پس از تصویب به این منطقه ارسال می‌شود. متعاقباً با ارائه جزئیات سطح وسطوح و درخواست محاسبه عوارض صدور پروانه توسط هیأت مدیره پیکان‌شهر و همچنین نامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران مبنی بر اعلام عوارض جهت پروژه مذکور، عوارض تقریبی به سازمان نوسازی شهر تهران اعلام شده و سپس به‌دلیل اختلاف شرکت ایران خودرو و هیأت مدیره منتخب مجموعه، در همان مرحله متوقف مانده است. بنابراین هرگونه اقدام در جهت صدور پروانه ساختمانی مستلزم رفع موانع ذیل بوده که خارج از اراده این شهرداری است.
شرکت ایران‌خودرو به‌عنوان مالک بخشی از اعیان مجموعه شامل واحد‌های مسکونی و تجاری، هرگونه اقدامی را منوط به موافقت آن شرکت کرده که تا‌کنون مشکلات بین هیأت مدیره مجموعه و شرکت ایران خودرو رفع نشده و به تبع آن شهرداری نیز قادر به اقدامی در این خصوص نبوده است.
 با توجه به توافقات بین شهرداری و مجموعه پیکان‌شهر و به‌رغم اجرای تعهدات شهرداری تا‌کنون نسبت به تحویل و انتقال قدرالسهم شهرداری اقدامی صورت نپذیرفته، با این توضیح که عرصه‌های فضای سبز و شبکه معابر متعلق به شهرداری بوده و سرانه‌های عمومی احداثی نیز باید به متولیان مربوطه واگذار شود. موارد مربوط به حریم باغ گیاه‌شناسی نیز باید درنظر گرفته شود. بدیهی است پس از حل مشکلات یادشده فرآیند صدور پروانه در اسرع وقت توسط شهرداری انجام خواهد شد. با این حال شهرداری منطقه، موارد و مشکلات مربوطه را طی نامه‌ای به سازمان نوسازی اعلام و درخواست ارائه طریق کرده است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید