• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223121
+
-

با مردم

مشکلات روستای وثوق‌آباد قزوین را حل کنند
۴۵ سال است ساکن روستای وثوق‌آباد قزوین هستم. این روستا برخلاف روستا‌های پایین‌دست جوی آب ندارد و کانال‌کشی نشده است. در انتهای خیابان گلسار وثوق‌آباد رسیدگی شهرداری به جهت هدایت بهتر مسیر آب به پایین‌دست وجود ندارد و مسیر آب فاضلاب همیشه پر از زباله و جانوران موذی و نیزار‌های بلند است. همین بی‌توجهی باعث شده برخی زباله‌های خود را در این محل تخلیه کنند. خیابان‌های روستا شب‌ها تاریک و ظلمانی است و دریغ از یک تیر چراغ برق در مسیر روستای وثوق‌آباد به روستای نجف‌آباد و حسن‌آباد. موضوع بعدی نبود اتوبوس از مبدا روستا به شهر است. قرار بود از عید امسال اتوبوسرانی به این روستا سرویس بدهد که تاکنون عملی نشده است. درحالی‌که تاکسیرانان به دلخواه عمل می‌کنند و در سرمای زمستان و گرمای تابستان شهروندان معطل وسیله نقلیه هستند. از مسئولان تقاضا داریم مشکلات روستا را حل کنند.
وصالی از اهالی روستای وثوق‌آباد قزوین

باشگاه ورزشی صنعت برق مانند قبل در اختیار عموم باشد
باشگاه ورزشی صنعت برق تهران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ورزشی شرق تهران به دلایلی نامعلوم تعطیل شده است. نقش این باشگاه در پرورش استعدادهای ورزشی کودکان و جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها در طول سالیان متمادی بر کسی پوشیده نیست. از دی‌ماه سال گذشته ابتدا یک‌‌ماه باشگاه به بهانه تعمیرات تعطیل شد و هنوز باز نشده است. اکنون به‌نظر می‌رسد قرار است باشگاه فقط در اختیار کارکنان توانیر و خانواده‌هایشان قرار گیرد. تقاضا می‌شود این باشگاه همانند گذشته در اختیار عموم شهروندان باشد.
یارمحمدی از تهران

جمع‌آوری زباله از سطح شهر زاهدان درست انجام نمی‌شود
متأسفانه مدت‌هاست که جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر زاهدان درست و اصولی انجام نمی‌شود و تقریبا هر روز شاهد تجمع انواع زباله‌ در گوشه و کنار خیابان‌ها و کوچه‌ها هستیم. این وضعیت علاوه بر ایجاد چهره ناخوشایند و بوی نامطبوع در فضای شهر موجب انتقال انواع بیماری‌ها خصوصا در فصل تابستان خواهد شد.مشکل دیگر این است که معتادان و زباله‌گردان به‌طور مرتب مشغول جست‌وجو در میان زباله‌ها و پراکنده کردنشان در کف کوچه و خیابان هستند.از شهرداری این شهر درخواست داریم تا هر چه زودتر سر و سامانی به این وضعیت بدهد.
 یک شهروند زاهدانی

این خبر را به اشتراک بگذارید