• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22290
+
-

شفر اولتیماتوم داد

قبل از اردوی ترکیه، با تمدیدی‌ها توافق کنید

شفر اولتیماتوم داد

 آبی‌پوشان در روزهای ابتدایی هفته جاری با حل بخش زیادی از مشکل مالی خود، برای تقویت تیم اقدام خواهند کرد.تمدید قرارداد بازیکنان که در وضعیت نامشخصی قرار داشت اولین گام آبی‌پوشان است و مدیران استقلال که از روز پنجشنبه مذاکرات خود را آغاز کردند، احتمالا تا روزهای ابتدایی هفته وضعیت بازیکنان قدیمی خود از جمله تیام، جپاروف، غفوری و ابراهیمی را نهایی خواهند کرد. علی قربانی نیز دیگر بازیکنی است که با تایید دوباره شفر احتمالا به‌زودی به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد و سرمربی استقلال قصد دارد تا او را برای حضور در فصل بعد در اختیار داشته باشد. با مشخص شدن وضعیت بازیکنان جدید، فهرست خروجی‌های این تیم نیز مشخص خواهد شد. جابر انصاری شاید سرشناس‌ترین بازیکنی باشد که در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد و به‌نظر می‌رسد بعد از مشخص شدن وضعیت بازیکنان تمدیدی، انصاری با مذاکره با مدیران استقلال از این تیم جدا شود.اردوی پیش‌فصل آخرین گام استقلال در هفته جاری خواهد بود. مدیران استقلال نظر مساعد خود را به شفر برای برگزاری اردو اعلام کردند و احتمالا استقلال در روزهای پایانی این هفته تهران را برای برگزاری اردو ترک خواهد کرد.
    مذاکره افتخاری با تمدیدی‌ها
پندارتوفیقی بعد از تمدید قرارداد با فرشید باقری، برای تمدید قرارداد با وریا غفوری، امید ابراهیمی، جپاروف و تیام هم به توافق رسیده است اما آنها برای عقد قرارداد جدید مطالبات فصول گذشته خود را می‌خواهند که این باشگاه تا به الان پولی ندارد به آنها پرداخت کند.با این شرایط توفیقی دیگر دخالتی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان استقلال نخواهد داشت و قرار است از این به بعد افتخاری 4 بازیکن این تیم را مجاب به ماندن در جمع آبی‌پوشان کند چون او باید مسائل مالی را با غفوری، تیام، جپاروف و امید ابراهیمی حل کند. قرار است استقلال دوشنبه برای برگزاری اردو به ترکیه برود و باید دید افتخاری می‌تواند کار تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این باشگاه را نهایی کند یا خیر. این در حالی است که شفر به باشگاه اولتیماتوم داده که قبل از رفتن به اردوی ترکیه، باید با تمدیدی‌ها توافق کنند. 
    شفر به تهران بازگشت
وینفرد شفر، سرمربی استقلال که روز چهارشنبه برای انجام کارهای شخصی خود به کشور امارات سفر کرده بود، بامداد جمعه به تهران سفر کرد تا به این ترتیب در تمرینات استقلال حاضر شود.شفر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تمرینات استقلال حضور نداشت و دستیاران او وظیفه برگزاری تمرینات را بر عهده داشتند که حالا با بازگشت شفر، این سرمربی آلمانی به تمرینات استقلال باز خواهد گشت و مجددا تمرینات با حضور او ادامه پیدا می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید