• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222823
+
-

آدم‌ربایی 50میلیارد تومانی در تهران

3نفر که با یکی از دوستان‌شان دچار اختلاف مالی شده بودند او را ربوده و برای آزادی‌اش معادل 50میلیارد تومان رمزارز می‌خواستند اما وقتی پی بردند پلیس در تعقیب آنهاست گروگان‌شان را رها کردند.
به‌گزارش همشهری‌، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت زنی در کلانتری119 مهرآباد آغاز شد. او به مأموران گفت: 3روز قبل همراه شوهرم نیما به تهران آمدیم تا او به دیدن برادرش برود. ساعتی از رفتن شوهرم می‌گذشت که تلفن همراهش خاموش شد و او دیگر به خانه برنگشت تا اینکه از طریق شماره‌ای ناشناس با من تماس گرفته شد. مرد ناشناسی گفت شوهرم را ربوده و برای آزادی‌اش باید معادل 50میلیارد تومان تتر به او بدهم. با ثبت این شکایت به دستور بازپرس دادسرای جنایی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌‌سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است. کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که 3مرد جوان با یک خودروی پژو405 ناگهان او را مورد ضرب و شتم قرار داده و ربوده‌اند.
با به‌دست آمدن این سرنخ مأموران موفق شدند هویت یکی از آدم‌ربایان را شناسایی کنند. همچنین شواهد نشان می‌داد که آدم‌ربایان با نیما اختلاف مالی داشته‌اند و یکی از دوستان مشترک آنها از این اختلافات با خبر است. او به مأموران گفت: به‌خاطر این اختلافات قرار بود نیما 5میلیارد تومان به آنها بدهد اما چون او این کار را نکرد، آنها هم او را ربودند.
بررسی‌ها نشان داد خودروی آدم‌ربایان در محور خاش به زاهدان دیده شده و این موضوع نشان می‌داد که آنها او را به شرق کشور منتقل کرده‌اند. تحقیقات پلیس در این‌باره ادامه داشت تا اینکه آدم‌ربایان وقتی پی بردند پلیس در تعقیب‌شان است گروگان را بدون دریافت پول رها کردند و نیما نیز سوار بر اتوبوس به تهران برگشت. براساس این گزارش تحقیقات برای دستگیری 3آدم‌ربا ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید