• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 26 فروردین 1403
کد مطلب : 222269
+
-

نقل قول/ بازنگری محدوده‌های ترافیکی

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران: انجام مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی در مرحله انتخاب مشاور است. از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل‌ونقل یا راه و ترابری دعوت شده تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

بودجه 25هزار میلیاردی برای مناطق
امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران: امسال بودجه مناطق به ۲۵هزار میلیارد تومان رسیده است و با توجه به اینکه عموما بودجه سرمایه‌ای تحول‌آفرین است و مدنظر قرار دارد؛ ردیف بودجه مناطق رشد ۲برابری را تجربه کرده است.

5 ایستگاه باقیمانده خطوط 6و7 امسال تکمیل می‌شود
مسعود درستی، مدیرعامل شرکت متروی تهران: تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده خطوط ۶ و ۷ به همراه پیگیری پروژه‌های مربوط به توسعه خطوط ۲، ۴، ۶ و ۷ و همچنین سرعت گرفتن عملیات اجرایی خطوط جدید در کنار مسئله احداث پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط مترو، اهم اقدامات اجرایی شرکت متروی تهران در سال۱۴۰۳ خواهد بود.

۴۶درصد از تصادفات فوتی تهران مربوط به موتورسواران است
سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران: از کل تصادفات سال۱۴۰۲ حدود ۴۶درصد یعنی نیمی از کسانی که در تصادفات در تهران جان خود را از دست داده‌اند، موتورسواران هستند.یعنی از هر ۱۰نفر فوتی در شهر تهران حدود ۵نفر از آنها موتورسوار بوده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید