• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 25 فروردین 1403
کد مطلب : 222197
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ضمن تسلیت شهادت فرزندان و نوه‌های وی، این جنایت را نشانه عجز، درماندگی و ناکامی صهیونیست‌ها در رویارویی با جبهه مقاومت عنوان کرد.
  جمعی از جوانان و فعالان اجتماعی جامعه ایرانیان کلیمی در نامه‌ای به دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نوشتند: خشم این جامعه نسبت به تروریست‌های متعرض به سفارت کشور عزیزمان لبریز شده است.
  مجتبی یوسفی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: دولت سیزدهم برخلاف بعضی دولت‌های قبلی، برای خود خط‌قرمزی در برخورد با فساد قائل نیست.
  علی‌اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، بر دفاع ایران از امنیت، استقلال و تمامیت‌ارضی همه کشورهای منطقه قفقازجنوبی تأکید کرد.
  افشار دارابی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در پاسخ به فضاسازی‌ها درباره حضور وزیر کشور در جشن روزه‌اولی‌ها، گفت: این جشن یک روز قبل از شهادت نیروهای فراجا برگزار شده بود.
  احسان صالحی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنای روزنامه ایران، مسئولیت این مؤسسه را عهده‌دار شد.
  وانگ‌یی، وزیر امورخارجه چین در گفت‌وگو با همتای آمریکایی خود، حمله به کنسولگری ایران در دمشق را به‌شدت محکوم کرد.
  جان کربی، سخنگو و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: ما و اسرائیل تهدید ایران را جدی می‌دانیم اما نمی‌توانم اطلاعاتی در مورد اندازه و شکل حمله ایران بیان کنم.
  سوال از وزیر کار و گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستورکار  این هفته مجلس قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید