• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 25 فروردین 1403
کد مطلب : 222189
+
-

حجت‌الاسلام صدیقی: دشمن نمی‌‌تواند ما را از هم جدا کند

حجت‌الاسلام صدیقی: دشمن نمی‌‌تواند ما را از هم جدا کند

نمازجمعه این هفته تهران، با حضور گسترده و پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی برگزار شد. خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی بیان داشت: از اینکه در چند روز اخیر شبکه‌های مجازی (قتلگاه جوانان و مسلخ آبروها) این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان (عج)، رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیزمان دلشان بشکند. از همه خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده نایب امام زمان، مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای معذرت می‌خواهم.
وی همچنین افزود: در این فضای تند برخاسته از بیرون که همه دشمنان هم‌صف شدند، اینها من را نمی‌زدند شما را می‌زدند. ما بعد از‌ ماه رمضان دیگر در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم، اتحاد و انسجام داریم، اسیر شایعات نمی‌شویم، دروغ نمی‌گوییم، غیبت نمی‌کنیم و با اخلاق الهی و انسجام دل‌ها را به‌دست ‌می‌آوریم. دشمن نمی‌تواند ما را از هم جدا و به گناه وادار کند که این خیلی مهم است.
صدیقی با تشکر از ابتکار  شهردار تهران در فرهنگ‌سازی ماه‌رمضان  تصریح کرد: ابعاد مختلف  در گستراندن سفره‌های افطاری و گرد هم آوردن میهمانان خدا  فرهنگ سازی و از زیبایی‌هایی است  که مردم مومن را با این حجم  از تبلیغات   دور هم جمع کرد و جلوه‌های رحمت خدا را به نمایش گذاشت تا با سموم مهلک دشمنان مقابله کنند.
وی اضافه کرد: مسئله ۱۵‌هزار جلسه قرآنی در منازل که  با همت شهردار تهران  انجام شد هم امر بی‌سابقه‌ای بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید