• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 21 فروردین 1403
کد مطلب : 222094
+
-

مرگ خودخواسته دکتر بخشی تأیید شد

مرگ خودخواسته دکتر بخشی تأیید شد

 تازه‌ترین گزارش پزشکی قانونی درباره علت فوت خانم دکتری که چندی قبل در بیمارستان دلفان جانش را از دست داده بود فرضیه مرگ خودخواسته او را تأیید می‌کند. به‌گزارش همشهری، چهارم فروردین‌ماه خبر رسید که یکی از پزشکان بیمارستان دلفان واقع در استان لرستان به نام دکترپرستو بخشی در یکی از بخش‌های بیمارستان به طرز عجیبی جانش را از دست داده است. او 35ساله و متخصص قلب و عروق بود و از مدتی قبل طرحش را در این شهرستان آغاز کرده بود. هنوز به درستی علت مرگ وی مشخص نبود. دکتر بخشی مدتی قبل پدر و مادرش را بر اثر بیماری از دست داده بود و شرایط سختی داشت و همین موضوع سبب مطرح شدن فرضیه خودکشی شد. در این شرایط بود که بررسی‌های تخصصی در پزشکی قانونی آغاز شد.
بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی در این‌باره ادامه داشت تا اینکه سرانجام اعلام شد که    دکتر بخشی خودخواسته تن به مرگ داده است. یونس آزادپور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان در این‌باره گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی، علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است. او ادامه داد:‌ به‌علت فوت مرحوم بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به‌عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.
وی گفت: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی‌های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام‌ و نتایج سم‌شناسی و آسیب‌شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین شده است. با توجه به همه علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی، خودکشی علت این حادثه اعلام می‌شود. او در ادامه گفت: طبق بررسی‌های قضایی وی مشکلی در دلفان نداشت و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌ است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید