• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 21 فروردین 1403
کد مطلب : 222058
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

   براساس گزارش برخی منابع خبری در پاکستان، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، روز سوم اردیبهشت طی سفری 3روزه به اسلام‌آباد می‌رود.
   سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور اعلام کرد در این دوره از مجلس، نمایندگان تاکنون هزار دیدار با رئیس‌جمهور داشته‌اند.
   ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی تأکید کرد این نیرو اجازه کوچک‌ترین تعدی را به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم نخواهد داد.
   کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در راستای تشدید مجازات حمل و قاچاق اسلحه به تصویب نمایندگان مجلس رسید.
   ابوالقاسم رئوفیان، عضو هیأت‌ عالی شورای وحدت، از ارائه فهرست انتخاباتی شورای متبوعش در دور دوم انتخابات مجلس خبر داد.
   محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: در دوره دوم انتخابات، به ‌دلیل کم بودن تعداد کاندیداها، تبلیغات هزینه‌ای برای آنها نخواهد داشت و این امکان به‌ صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرد.
   یونس آزادپور، دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: بر اساس نظریه پزشکی‌ قانونی، علت مرگ پرستو بخشی، پزشک متخصص قلب و عروق بیمارستان ابن‌سینای این شهرستان، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده‌ است.
    براساس اعلام منابع خبری رژیم‌صهیونیستی، جناح اپوزیسیون این رژیم خواستار جلسه اضطراری کنست (پارلمان) برای بررسی خطر جنگ با ایران شده ‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید