• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 21 فروردین 1403
کد مطلب : 222046
+
-

دعوت به تیم ملی انگیزه‌ام را 10برابر کرد

مهدی لیموچی، پدیده آلومینیوم اراک و لیگ برتر از دعوت به تیم ملی و شرایط حضور بازیکنان جوان در اردو صحبت می‌کند

دعوت به تیم ملی انگیزه‌ام را 10برابر کرد

در بین بازیکنان جوانی که در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشتند، نام مهدی لیموچی هم دیده می‌شد؛ مهاجم آلومینیوم اراک که در این فصل 5‌گل به ثمر رسانده و جزو نفراتی بود که توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شد. البته لیموچی در 2 بازی رفت و برگشت برابر ترکمنستان فرصت بازی پیدا نکرد ولی با وجود این، امیدوار است که در اردوهای بعدی بیشتر خودش را نشان دهد. لیموچی درخصوص حضور در تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد.

   حضور در اردوی تیم ملی چطور بود؟
واقعیت این است که من از حضور در این اردو تجربیات زیادی را به‌دست آوردم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. از کادر فنی تیم ملی و در راس آنها از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار ما گذاشتند تا در اردو باشیم و حضور در این اردو قطعا به بازیکنان جوان کمک خواهد کرد.

   از اینکه در 2بازی رفت و برگشت با ترکمنستان فرصت بازی پیدا نکردی، ناراحت نیستی؟
خیر، دلیلی ندارد ناراحت باشم. البته این را هم بگویم که در بازی برگشت ویزای من صادر نشد تا همراه با تیم ملی به ترکمنستان بروم. ما فضای جدیدی را با حضور در تیم ملی تجربه کردیم و همین چند روزی که در اردو بودیم برایمان خوب بود. اتفاقا دعوت به تیم ملی انگیزه‌ام را 10برابر کرد تا بیشتر تلاش کنم و دوباره دعوت شوم.

   جو اردو چطور بود؟
همه‌‌چیز خوب بود و بازیکنان قدیمی و سرشناس هم برخورد خوبی با بازیکنان جوان و تازه‌وارد داشتند.

   برخی از قلعه‌نویی بابت ‌استفاده نکردن از اکثر بازیکنان جوانی که به اردو دعوت شدند، انتقاد کردند. در این مورد چه نظری داری؟
چند بازیکن جوان که بازی کردند و قطعا در آینده بازیکنان دیگری هم بازی خواهند کرد. کادر فنی تیم ملی هم در مصاحبه‌هایشان گفته‌اند که جوانگرایی در تیم ملی باید به مرور زمان انجام شود.

   فکر می‌کنی در اردوهای بعدی دوباره شانس دعوت شدن داشته باشی؟
تلاش می‌کنم دوباره دعوت شوم و خیلی هم انگیزه دارم. می‌دانم کارم سخت‌تر شده و باید بیشتر تلاش کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید