• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22201
+
-

شهرگرام

 روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
مرتضی الویری، عضو شورای شهر و رئیس شورای عالی استان‌های کشور در توییتر نوشت: چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ و دهیاری را به همه همکاران محترم و زحمتکش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم. 

  آبیاری فضای سبز زیر ذره‌بین
حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در توییتر نوشت: در نامه‌ای به رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تاکید کردم که باید بر ساعت و نحوه آبیاری فضای سبز تهران نظارت بیشتری شده و گیاهان مناسب با اقلیم این شهر کاشته شود. اگر تخلفی دیدید، به 1888 اطلاع دهید و اگر ترتیب اثر داده نشد، با کد پیگیری‌تان به من اطلاع دهید. 

  روز قلم
زهرا نژاد بهرام، عضو شورای شهر تهران در توییتر نوشت: یکی از عوامل ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان، موانع آزادی بیان، به ویژه آزادی قلم و مطبوعات است. به عنوان عضوی از شورا که سابقه فعالیت مطبوعاتی داشته‌ام، معتقدم راه ماندگاری و تاثیرگذاری حفظ حرمت قلم است. نگذاریم قلمی شکسته شود یا از حرکت بایستد. نویسندگان درد آشناترین افراد جامعه‌اند. 

  دست نمی‌کشم
سپنتا نیکنام، عضو شورای شهر یزد که همچنان وضعیت عضویتش در ابهام است، در توییتر نوشت: «قرار نیست من از به‌کارگیری روندهای قانونی درباره مسئله‌ای که از طریق دمکراسی و بنا به خواست مردم پیش آمده دست بکشم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :