• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221979
+
-

حقوق کارکنان شهرداری بهبود می‌یابد

حقوق کارکنان شهرداری بهبود می‌یابد

برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و تحقق اهداف سازمانی، شهرداری نیاز به افزایش انگیزه در پرسنل و کارکنان دارد. از این‌رو مدیریت شهری در دوره ششم بسته‌های خرسند‌ساز پیش‌بینی کرد؛ بسته‌هایی که شامل تسهیلات بانکی، اعزام نیروها همراه با خانواده به اماکن زیارتی، پیش‌بینی مشوق‌های فرزندآوری، ارائه وام ازدواج، تسهیلات درمانی و خرید خودرو و... است و کارکنان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. از ابتدای سال شهرداری تهران خبرهای خوش دیگری هم برای کارکنان رسمی خود داشت.

ترمیم حقوق کارکنان رسمی اجرایی شد
ابتدای سال بود که معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران خبر خوشی را هم رسانه‌ای کرد و گفت که شهردار تهران با ترمیم حقوق کارکنان رسمی موافقت کرده است؛ مطالبه‌ای که سال گذشته مطرح شد و مدیران شهری پیگیری کردند و در نهایت هم اجرایی شد. آنطور که مجید باقری عنوان کرده: «بهبود معیشت و قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری تهران همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی شهردار تهران بوده و اجرای بسته خرسندساز با محورهای متنوع رفاهی-حمایتی از مصادیق بارز این دغدغه‌مندی است.»

خانواده بزرگ شهرداری
ما در شهرداری تهران یک خانواده بزرگ هستیم. معاون شهردار با اشاره به این موضوع گفت: «تنوع روابط استخدامی و نظام‌های جبران خدمت، سبب بروز شکاف‌های جدی در مدل‌های پرداخت حقوق میان همکاران رسمی و قراردادی شده است. سال گذشته، مکاتبات و پیگیری‌های متعددی توسط علیرضا زاکانی، شهردار تهران از مراجع مرتبط (سازمان اداری و استخدامی کشور) صورت گرفت و جلسات کارشناسی خوبی برگزار شد.» او ادامه داد: «اوایل سال جدید هم پیگیری‌ها از سوی شهردار تهران انجام شد و با توجه به زمان‌بربودن مراحل اداری تحقق موضوع (ترمیم حقوق کارکنان رسمی) و برگزاری جلسه شورای‌عالی حقوق و دستمزد، شهردار تهران دستور داد که به موازات تداوم پیگیری‌ها از مراجع مربوطه، ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران با اعمال تأثیر در سایر مؤلفه‌های حقوقی اجرایی شود.»

پرداخت معوقات ترمیم حقوق کارکنان
علاوه بر ترمیم حقوق کارکنان رسمی، معوقات ترمیم حقوق هم پرداخت می‌شود. مجید باقری به این موضوع هم اشاره و تأکید کرد: «قطعا موضوع معوقات ترمیم حقوق، مدنظر مدیریت ارشد شهرداری تهران قرار دارد و پرداخت خواهد شد و درخصوص جزئیات روش محاسبه و نحوه پرداخت معوقات، اطلاع‌رسانی کامل انجام می‌شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید