• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 15 فروردین 1403
کد مطلب : 221530
+
-

هتل‌های مشهد در تعطیلات عید فطر خالی نمی‌مانند

 رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی پیش‌بینی کرد که اشغال هتل‌های مشهد در تعطیلات عید فطر به بیش از ۹۰درصد خواهد رسید.
محمود مادرشاهیان درخصوص ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در نوروز۱۴۰۳ به ایسنا گفت: در چند روز اخیر به مناسبت شب‌های قدر در وضعیت اشغال هتل‌های مشهد با افت روبه‌رو نبودیم. برخی از هتل‌ها ۷۰درصد و برخی دیگر بیش از ۸۰درصد اشغال بودند.
وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد برای تعطیلات عید فطر به بیش از ۹۰درصد افزایش یابد.
مادرشاهیان گفت: بسیاری از مسافران و زائران به‌دلیل کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی نتوانستند در نوروز به مشهد سفر کنند. سفر با ماشین شخصی نیز برای برخی از مسافران سخت است، از همین‌رو این اتفاق باعث کاهش ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد نسبت به سال گذشته شد.
وی ادامه داد: توقع داریم در تابستان پیش‌رو و در نوروز سال آینده سازمان هواپیمایی کشور و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پروازها و قطارهای بیشتری را برای مشهد درنظر بگیرند تا بتوانیم میزبان مهمانان و زائران بیشتری در مشهد باشیم.
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی درخصوص تأثیر تقارن‌ ماه رمضان با نوروز۱۴۰۳ یادآور شد: به مناسبت‌ ماه رمضان برای زائرانی که اقامت‌های ۱۰روزه و یا بیشتر داشته باشند تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰درصدی درنظر گرفتیم که این طرح با استقبال خوبی نیز از سوی زائران مواجه شد. در کل‌ ماه رمضان خوبی داشتیم و خراسان رضوی نسبت به کل کشور وضعیت بهتری داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید