• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 27 اسفند 1402
کد مطلب : 221239
+
-

فراوانی میوه در بازار شب عید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تأکید بر اینکه میوه و صیفی شب عید تامین است گفت: کمبودی در این زمینه نداریم. مدیرکل استاندارد استان تهران نیز اعلام کرد: با اجرای طرح عیدانه، نظارت‌ها برای مقابله با کم‌فروشی نازل‌های سوخت در تهران تشدید شده است.شهروندان می‌توانند تخلف‌ها را در سامانه «مردم‌دار» ثبت کنند. به گزارش همشهری، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تأکید بر اینکه میوه و صیفی شب عید تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: با توجه به شرایط ابتدای سال کمبودی در تامین میوه و صیفی تا پایان سال نداریم و فراوانی بار داریم. مردم درصورت شکایت از قیمت و کیفیت محصولات می‌توانند با شماره تلفن اتحادیه ۵۵۶۶۲۳۸۰ و ۵۵۶۴۷۷۷۵  تماس بگیرندیا از طریق نرم‌افزار بله با شماره ۰۹۰۲۶۶۰۱۷۰۰ با اتحادیه ارتباط برقرار کنند. به‌گفته او نظارت و بازرسی بر مغازه‌های میوه‌فروشی در سطح شهر از ۱۵اسفند شروع شده و تا ۱۵فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
همچنین با پیگیری‌های کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران، عوارض صادراتی سیب لغو شد.این تصمیم پس از طرح موضوع مشکلات صادرکنندگان محصولات کشاورزی در جلسه اخیر کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران اتخاذ شده است.

نظارت بر پمپ‌بنزین‌ها
محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران اعلام کرد: با اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت‌ها برای مقابله با کم‌فروشی نازل‌های سوخت در استان تشدید شده است.
شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم‌دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. درگاه الکترونیکی مردم‌دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فراهم آورده تا نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

پیامک‌های جعلی سهام عدالت
رئیس سازمان بورس با اشاره به جعلی بودن پیامک‌های مربوط به سود سهام عدالت گفت: این پیامک‌ها جعلی هستند و نیاز به پاسخ به هیچ پیامکی نیست. مجید عشقی هشدار داد: سود سهام عدالت با توجه به اینکه کلیه اطلاعات سهامداران سهام عدالت در سامانه‌های بورسی موجود است، به‌حساب سهامداران واریز می‌شود و اصلا نیاز به مراجعه یا پاسخ به هیچ پیامکی نیست.

رشد 6درصدی تولید خودروی سواری
مهرداد خسروی، مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت گفت: در سال‌جاری حدود یک میلیون و ۳۴۰هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است. همچنین از این میزان حدود یک‌میلیون‌و۱۳۲هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و ۷۱هزار دستگاه تولیدشده در مدت مشابه پارسال، رشد ۶درصدی را نشان می‌دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید