• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 تیر 1397
کد مطلب : 22047
+
-

بهبود خدمات پس از فروش خودرو

ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش 24شرکت عرضه‌کننده و 2هزار و 281 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش خودرو، حاکی از ارتقای جایگاه کیفی این شرکت‌هاست. به گزارش همشهری، تازه‌ترین گزارش وزارت صنعت از کم و کیف خدمات پس از فروش خودرو در سال96 در مقایسه با سال95 حاکی از آن است که امتیاز نهایی خدمات پس از فروش خودروهای سبک در سال96 معادل 69.2درصد بوده که نسبت به سال قبل با افزایش 3.5درصدی همراه بوده است. همچنین در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سبک هیچ شرکتی حائز رتبه یک نشده و 2شرکت حائز رتبه4 شده‌اند. امتیاز نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های عرضه‌کننده خودروی سبک در سال1396 معادل 78.4درصد بوده که نسبت به سال1395 با 5.5درصد افزایش همراه شده است. براساس ارزیابی‌ها حوزه‌های فرایندی در وضعیت قابل‌قبولی قرار ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید