• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218691
+
-

بازگشت کابوس کارلتو

رئال امسال فقط به یک‌تیم گل نزده و حالا امروز باید در دور برگشت لالیگا مقابل این تیم قرار بگیرد

بازگشت کابوس کارلتو

حریف امروز صدرنشین لالیگا تیم چغر و بدبدنی است. رایو وایکانو تنها تیمی است که در این فصل توانسته مقابل رئال دروازه‌اش را بسته نگه دارد و حالا این هفته در زمین خودش به‌دنبال تکرار این اتفاق خواهد بود. وایکانو فصل گذشته هم رئال را حسابی به زحمت انداخت و نه‌تنها در دور رفت تیم آنچلوتی را با نتیجه 3بر2 شکست داد، بلکه کلی حاشیه هم برای وینیسیوس درست کرد. در آن بازی معروف، سرمربی حریف به بازیکنانش دستور می‌داد پای وینی را بشکنند و از روی سکوها هم به او توهین نژادپرستانه می‌شد.
     خبر خوب برای تیم پرطرفدار این است که رایو همین چند روز پیش سرمربی‌اش را تغییر داده و اینیگو پرس 36‌ساله، امروز برای اولین‌بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست. او به‌عنوان بازیکن در تیم‌های اوساسونا و اتلتیک‌بیلبائو، 5‌بار روبه‌روی رئال قرار گرفته و غیر از یک مساوی، همه را باخته است. پرس که در وایکانو عضو کادرفنی آندونی ایرائولا بود، در ابتدای فصل گزینه سرمربیگری تیم به‌حساب می‌آمد اما آنها فرانسیسکو رودریگس ویلچس را به‌عنوان مربی انتخاب کردند.
     رئال‌مادرید یکی از بهترین فصل‌های تاریخش را با ثبت 29‌برد از 35بازی پشت سر می‌گذارد. رئال از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کند. هوش مصنوعی اپتا تخمین زده که اگر بارسا از موقعیت‌های گل خود استفاده بهتری کرده بود، الان به‌ جای رئال در صدر قرار می‌گرفت و خیرونا پس از اتلتیکو و اتلتیک باید پنجم می‌شد. اپتا گل‌های مورد انتظار زده یا دریافتی را محاسبه می‌کند. بر این اساس رئال و خیرونا در این فصل باید حداقل 10‌گل بیشتر می‌خوردند درحالی‌که بارسلونا باید 3.23‌گل کمتر دریافت می‌کرد.
     نام رئال این روزها پیرامون امباپه در رسانه‌ها مطرح می‌شود. ستاره فرانسوی تصمیم قطعی‌اش را برای جدایی به اطلاع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رسانده. در مادرید درباره شماره پیراهن او در فصل آینده بحث می‌شود. خودش شماره‌7 را دوست دارد که در اختیار وینیسیوس است. امباپه شماره9 را نمی‌خواهد و ترجیحش شماره10 است که فصل آینده با رفتن مودریچ خالی می‌شود. امباپه در تیم ملی فرانسه هم شماره10 را به تن دارد.
     بلینگام برای این بازی هم مصدوم و غایب است. رئال در این فصل با اینکه خیلی مدیون درخشش این هافبک انگلیسی است، بدون او زنده مانده. در 6‌مسابقه‌ای که جود در ترکیب نبوده، رئالی‌ها هر 6‌تا را برده‌اند؛ مقابل لاس‌پالماس، براگا، والنسیا، لایپزیش، آراندینا و دوباره لاس‌پالماس.
     براهیم دیاز هر 108‌دقیقه گل می‌زند یا پاس‌گل می‌دهد، جود هر 91.5دقیقه، خوسلو هر 92دقیقه و وینیسیوس هر 98دقیقه گل می‌زنند یا پاس گل می‌دهند. همین آمار باعث شده تا تیم کارلتو روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید