• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218690
+
-

توخل در یک‌قدمی اخراج

لغزش بایرن در بازی امروز مقابل بوخوم می‌تواند منجر به تغییرات گسترده شود

توخل در یک‌قدمی اخراج

امروز بایرن‌مونیخ احتمالا باز هم داستان خواهد داشت. پس از باخت 3 بر صفر در بوندس‌لیگا به لورکوزن و یک بر صفر در لیگ قهرمانان به لاتزیو، اوضاع حسابی بحرانی شده است. توماس توخل در حال خراب کردن همه پل‌های پشت سر خودش است. او چندی پیش به حضور در لالیگا و بارسلونا ابراز علاقه کرد تا حسابی از سوی رسانه‌های آلمانی و هواداران مورد حمله قرار بگیرد. این در حالی است که توخل فصل گذشته در آخرین ثانیه‌ها با خوش‌شانسی تمام و بی‌مبالاتی دورتموندی‌ها قهرمان لیگ شد و دیگر جام‌ها را خیلی راحت از دست داد تا تحت فشار قرار بگیرد. حالا شرایط به شکلی شده که توخل رختکن تیم را هم نمی‌تواند مدیریت کند. سرمربی آلمانی پس از شکست از لورکوزن در رختکن تیم به بازیکنان حمله کرده و گفته بود: «شما‌ها آنطوری که من فکر می‌کردم خوب نیستید، سطح شما پایین است و من باید سطح خودم را برای شما پایین بیاورم!»

   حمله به توخل
در تمرینات پیش از بازی امروز هواداران دست به انتقاد از این سرمربی زدند. آنها در زمین تمرینی بایرن و زمانی که توماس توخل می‌خواست وارد ورزشگاه شود، به سمت ماشین شخصی او هجوم بردند و با در دست داشتن بنرهایی نسبت به عملکرد این مربی اعتراض کردند. بنرها به این شرح بود: «توخل باید برود، توخل مناسب بایرن نیست!»، «ما می‌خواهیم فلیک برگردد»، «چرا دلیخت بازی نمی‌کند؟ او بهترین مدافع است» و خیلی از بنر‌های دیگر.

   رأی منفی
83درصد مردم درنظرسنجی بیلد با بیش از 270‌هزار شرکت‌کننده در مورد اینکه توماس توخل همچنان مربی ایده‌آلی برای هدایت بایرن است، رأی منفی دادند. هواداران می‌ترسند دیر شود و لاپورتا اقدام به جذب هانسی فلیک برای بارسلونا کند.

   مشکلات رختکن
بین بازیکنان هم دوستی عمیقی در جریان نیست. برخی بازیکنان نظیر کیمیش خرج خود را از دیگران جدا کرده و با غرور رفتار می‌کند. لروی سانه که فصل پیش با سادیو مانه درگیری پیدا کرده بود، این فصل هم محبوب رختکن نیست. همبازیانش از او انتقاد می‌کنند. بازیکنانی مانند سانه، گورتسکا و گنبری ممکن است در تابستان به فروش برسند. نفر اول سالی 20‌میلیون یورو حقوق می‌گیرد و 2‌نفر دیگر هم قراردادهای طولانی دارند و این فروش آنها را دشوار می‌سازد. با آمدن فلیک شاید اوضاع تغییر کند. البته مقامات باشگاه در ظاهر از توخل حمایت می‌کنند. هیأت‌مدیره و شورای اجرایی بایرن همچنان پشت توماس توخل هستند. مربی و تیم باید با همدیگر از بحران فعلی خارج شوند. این‌بار شاهد برکناری سریعی مانند سال گذشته یولین ناگلزمن نخواهیم بود اما گفته می‌شود اگر بایرن مقابل بوخوم در بازی امشب بلغزد، توخل به درهای خروجی نزدیک و نزدیک‌تر خواهد شد.

   حریف آسان
البته حریف امروز تیم سختی نیست. بوخوم در 5‌ رویارویی آخر با بایرن‌مونیخ، 3بار با 7‌گل شکست خورده است. با این‌حال باواریایی‌ها تحت فشار هستند. بازیکنان بایرن در این فصل متحمل 16‌مصدومیت عضلانی، 5‌مصدومیت زانو و 5‌نوع دیگر مصدومیت شده‌اند. تابستان گذشته، بایرن چمن‌های هیبریدی را در زابنر اشتغاسه و آلیانز آره‌نا نصب کرد. در پایان دوران پپ گواردیولا در بایرن، زمین هیبریدی ابتدا از زمین تمرینی و سپس از ورزشگاه حذف شد چراکه این شک و تردید وجود داشت که با مصدومیت‌های عضلانی ارتباط دارد. در داخل باشگاه زمین بسیار سفت و سخت دیده می‌شود. هرچند مدرکی مبنی بر ارتباط آن با مصدومیت‌ها وجود ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید