• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218655
+
-

پای مافیا در میان است

پای مافیا در میان است

هاشمی در همه این سال‌ها فقط به یک چیز فکر می‌کرد: اینکه پسرش را پیدا کند و بداند چه بر سرش آمده است. او اما با کنار هم قرار دادن شواهد و مدارکی که در این 39سال به‌دست آورده مطمئن است که پای مافیای قاچاق نوزادان در میان است. او با اطمینان می‌گوید: در جریان تحقیقاتی که در این سال‌ها انجام دادم متوجه شدم مامایی که در بیمارستان بود قبل از این ماجرا 11نوزاد دیگر را نیز دزدیده و از طریق یک باند مافیایی فروخته است.
 آنها درآن سال‌ها به شکل یک باند عمل می‌کردند و نوزادان را از بیمارستان می‌دزدیدند.
او ادامه می‌دهد: آنطور که فهمیدم این ماما بعدها به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا فوت شد. دختر او به فردی قابل اعتماد گفته بود که مادرش برای به‌دست آوردن پول دست به چنین کاری می‌زد. او خواسته بود که ما و بقیه خانواده‌ها مادرش را حلال کنیم. به‌خاطر همین شواهد است که می‌گویم پسرم زنده است. خودم به‌دلیل مهاجرت این ماما فکر می‌کنم پسرم ممکن است در خارج از کشور باشد. او زنده است؛ مگر اتفاقی افتاده باشد.
من این ماجرا را تا آخر پیگیری می‌کنم تا حقیقت معلوم شود. خدا می‌داند بچه‌ام کجاست و چه وضعیتی دارد. خدا کند در این سال‌ها آسیبی ندیده و زندگی خوبی داشته باشد. با وجود این دوست دارم زودتر پسرم را ببینم و بدانم در این سال‌ها چه کار کرده و در چه شرایطی و با چه کسانی زندگی کرده است. گم شدن پسرم بزرگ‌ترین حسرت زندگی‌ام است و امیدوارم روزی بتوانم گمشده‌ام را که حالا 39سال دارد پیدا کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید