• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 26 بهمن 1402
کد مطلب : 218397
+
-

با مردم

سود واقعی وام مسکن ملی را همان اول اطلاع‌رسانی کنند
قرار بود وام مسکن ملی با سود 18درصد و حتی کمتر محاسبه شود و با درآمد خانواده‌هایی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند متناسب باشد اما متأسفانه سود این وام 23درصد و اقساط آن ماهی 10میلیون و 600هزار تومان به‌مدت 17سال است! مسئولان بفرمایند کدام قشر ضعیفی قادر است ماهی 10میلیون قسط بپردازد که اگر چنین باشد دیگر قشر ضعیف نیست. کارگری که ماهی 8میلیون می‌گیرد چگونه می‌تواند این قسط را بپردازد؟ جدای اینها همان آورده اولیه‌ای هم که نیاز بود 99درصد توسط وام جور شده است. آیا مسکن ملی همچنان قرار است برای قشر ضعیف باشد که اگر پاسخ مثبت است این راه و روش درست و متناسب برای این قشر نیست. بگذارید امیدمان برای خانه‌دار‌شدن همچنان برقرار باشد.
حسنی از تهران

درخواست تکمیل عملیات بهسازی جاده ایلام - ملکشاهی
از اوایل شهریور‌ماه امسال بنا شد جاده ایلام - ملکشاهی (بعد از سه‌راهی میشخاص) که روزانه صدها وسیله نقلیه سبک و سنگین در آن تردد می‌کنند تخریب و حدود یک کیلومتر از این مسیر دو‌طرفه و پیچ‌های خطرناک آن هم حذف شود اما اواخر آذر‌ماه یعنی 3ماه بعد ازکلنگ‌زنی و آغاز این طرح تنها یک طرف آن آسفالت شده و بقیه جاده به حال خود رها شده است. این وضعیت موجب شده تا رانندگان جهت عبور از مسیر آسفالت‌شده حرکات خطرناکی بکنند که هر لحظه ممکن است منجر به حادثه‌ای ناگوار شود. خواهشمندیم برای جلوگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی احتمالی، هر چه زودتر نسبت به اتمام این طرح اقدام شود.
 لبافی از ایلام

ورودی دانشگاه علامه طباطبایی آرامش محل را برهم زده است
مدتی است ورودی دانشگاه علامه طباطبایی را به دل خانه‌های دهکده المپیک در انتهای میدان ورزش آورده‌اند درحالی‌که ورودی دانشگاه که دارای آرم و ورودی ساخته شده با نماد خود دانشگاه است در حاشیه اتوبان همت واقع شده است، این وضعیت ساکنان دهکده المپیک را دچار مشکل کرده است. چرا که خانه‌های این محلات دارای پارکینگ نیستند و فضاهای باز اطراف به‌عنوان پارکینگ برای آنها تعبیه شده است که اکنون همه این فضاها در دست استادان و دانشگاهیان است و هیچ جای پارکی برای اهالی نمانده است. آیا رواست یک دانشگاه بزرگ ورودی‌اش در داخل بلوک‌های مسکونی باشد؟
سرمدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید