• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 25 بهمن 1402
کد مطلب : 218350
+
-

جهان‌نما/روشن کردن موتورسیکلت زیر بمباران صهیونیست‌‌ها


پدر ادامه حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فیلمی در شبکه‌های اجتماعي منتشر شده که در آن دیده می‌شود نیروهای صهیونیستی 3غیرنظامی فلسطینی را که تلاش می‌کنند تا یک موتورسیکلت را روشن کنند بمباران می‌کنند. منابع خبری اعلام کرده‌اند که تعداد شهدای نوار غزه در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به این منطقه، به ۲۸ هزار و ۴۷۳ نفر رسیده است.

لحظه زخمی شدن 2خبرنگار در حمله به غزه

در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال رفح در جنوب نوار غزه، اسماعیل ابو عمر خبرنگار الجزیره و خبرنگاری دیگر به اسم احمد مطر زخمی شدند. در این حمله جنایتکارانه، پای خبرنگار الجزیره قطع شده است. دیروز (سه‌شنبه) علاء قدوحه خبرنگار و هنرمند فلسطینی نیز در غزه به همراه اعضای خانواده‌اش به شهادت رسید. با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر به بیش از 120 نفر افزایش یافته است.

نانی که خورده نشد

تارنمای میدل‌ایست‌ای فیلمی را منتشر کرده که در آن مرد فلسطینی درمی‌یابد زمانی که برای گرفتن نان از محل اسکانش خارج شده تمام اعضای خانواده‌اش ازجمله نوه‌هایش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. به‌گفته وزارت بهداشت فلسطین، بیش از 28هزارفلسطینی در غزه از هفتم اکتبر توسط اسرائیل شهید شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید