• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 بهمن 1402
کد مطلب : 218295
+
-

با مردم

محله چاهستانی بندرعباس به حال خود رها شده است
اوایل بهمن‌ماه سال 1401اداره آب و فاضلاب بندرعباس عملیات ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب را در محله چاهستانی‌ بندرعباس واقع در کوچه چاهستان 5انجام داد. اما متأسفانه بعد از آن از پاکسازی و جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌های این عملیات خبری نیست. هر روز امروز و فردا می‌کنند و اکنون بیش از یک سال است که گرد و خاک به خانه‌های ما می‌آید و خبری از آسفالت نیست. لطفا مسئولان شهری بندرعباس اقدام کنند یا آبفا را ملزم به پاکسازی و آسفالت این چاله‌ها نمایند.
رودانی از بندرعباس

سرویس‌های اعتباری تاکسی‌های اینترنتی؛ دردسر تازه مردم
یکی از گزینه‌های تاکسی‌های اینترنتی سرویس اعتباری است که باعث می‌شود زمان استفاده نیازمند به کارت یا برداشتن پول نقد نباشد و مسافر و راننده بتوانند راحت‌تر تعامل داشته باشند. متأسفانه از این سرویس به درستی استفاده نمی‌شود و چه‌بسا مسیری که طی نشده یا سفری که لغو شده اما برای مسافر اعتبار کسر کرده است. این اتفاق به تازگی برای من افتاد که بابت یک سفر لغو شده به کرج رقم 160تومان بدهکار شدم. اگر ابزاری برای راحتی مردم است نباید تبدیل به راهکار سوءاستفاده و کسب درآمد شود و باید به درستی از آن استفاده‌کرد.
فاطمی از تهران   

تراکتور را به‌موقع تحویل بدهند
یک کشاورز هستم با حدود 60هکتار زمین زراعی که برای فعالیت در این اراضی نیاز به تراکتور شخصی دارم. مدتی قبل برای خرید یک عدد تراکتور ثبت‌نام کردم، اما موعد تحویل یک سال دیگر است درحالی‌که من تا 2‌ماه آینده به آن نیاز دارم. درخواست می‌کنم حداقل برای افرادی مثل من که دارای اراضی با متراژ بالا هستند تراکتور زودتر تحویل داده شود تا دچار مشکل نشوند.
 کشاورز از سیستان و بلوچستان

جلوی آلایندگی کارخانه فولاد یزد را بگیرید
فعالیت کارخانه فولاد یزد- که دربالای مناطق مسکونی فیروزآباد و آزاد‌شهر واقع شده است- درفصول سرد سال موجب آلودگی شدید هوا می‌شود و ساکنان این محله‌ها به‌شدت از بوی آن در عذابند. طبق قانون، احداث و فعالیت کارخانه‌ها باید در مناطقی دور از محله‌های مسکونی باشد به همین جهت درخواست داریم تا با انتقال این کارخانه به یک محل امن اهالی را از این وضعیت نجات دهید.
 جمعی از اهالی فیروز‌آباد و آزاد‌شهر یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید