• دو شنبه 7 خرداد 1403
  • الإثْنَيْن 19 ذی القعده 1445
  • 2024 May 27
سه شنبه 17 بهمن 1402
کد مطلب : 217848
+
-

طرفداری از سرطان!

چرا اتلتیکو تا این حد باشگاه ناراحتی است؟

طرفداری از سرطان!

رئال‌مادرید باز هم تلفات داد و این‌بار وینیسیوس حین گرم‌کردن پیش از بازی مقابل اتلتیکو دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات شد. کاماوینگا هم دچار آسیب‌دیدگی است. کاماوینگا از همان قسمتی احساس درد دارد که به خاطرش 2ماه از میادین دور بود؛ رباط. رئال باز هم مقابل دشمن همشهری خود کم آورد. شاید بتوان این دربی را بهترین نمایش رئالی‌ها در این فصل تلقی کرد اما افسوس برای تیم میزبان که در ثانیه‌های پایانی باز هم از روی ضربه سر از حریف گل خورد و یک‌ - یک مساوی کرد. ضعف ناچو و کوتاهی قد کارواخال که در غیاب مدافعان میانی مصدوم رئال در پست دفاع وسط بازی می‌کرد، اجازه خودنمایی به مهاجمان اتلتی را در توپ‌های هوایی می‌داد. رئالی‌ها نمی‌توانند از وضعیت فعلی خود با این همه غایب، ناراضی باشند. به قول مارکا اگر در ابتدای فصل از آنچلوتی سؤال می‌شد، درحالی‌که 15بازی باقی مانده است، تیم با 8امتیاز از بارسلونا و 10امتیاز از اتلتیکو جلوتر خواهد بود، با آن موافقت می‌کرد.
     یک نکته دیگر درباره تیم بی‌اخلاق و خشن اتلتیکومادرید این است که آنها علاوه بر اعتراض به بسته‌شدن سقف ورزشگاه(!)، حاضر به حمایت از بیماران سرطانی نشدند. در نیمه‌اول این دیدار مثل بازی بارسلونا- آلاوس همه بازیکنان و نیمکت‌نشینان به نشانه حمایت از بیماران سرطانی بازوبند سبز بر بازو بسته بودند غیر از دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو. در نیمه‌دوم همه بازیکنان این تیم این بازوبند را درآوردند؛ انگار با بیماران سرطانی مشکل دارند!
     گل ساویچ به‌خاطر اینکه سائول در لحظه این گل روی دید دروازه‌بان رئال تأثیر داشت، ‌آفساید گرفته شد که این دستمایه اعتراض و تمسخر اتلتیکویی‌ها شد. رئالی‌ها هم معتقد بودند 2بار روی بلینگام و یک‌بار روی لوکاس واسکس خطای واضح پنالتی گرفته نشد.
     براهیم در 11باری که در این فصل در رئال‌مادرید فیکس بوده، 6گل و 3پاس گل داشته که روی 9گل تأثیر مستقیم گذاشته است. او در لالیگای امسال 4گل زده که همه گل‌ها را به‌عنوان بازیکن فیکس ثبت کرده است. 3تا از 4گل او نیز گل اول بوده‌اند: مقابل لاس پالماس، گرانادا و اتلتیکو‌مادرید.
     دنی کارواخال به رکورد 400بازی در پیراهن رئال‌مادرید رسید؛ 11فصل، 272پیروزی، 11گل و 23جام، 268بازی در لالیگا، 83بازی در چمپیونزلیگ، 25بازی در کوپا، 8بازی در جام‌جهانی باشگاه‌ها، 5بازی در سوپرجام اروپا و 11بازی در سوپرجام اسپانیا.
     رئال طبق معمول از محصولات خودش گل خورد. یورنته پس از موراتا، مایورال، کوبو، موراتا، آریباس و... تازه‌ترین بازیکن لیست گلزنان به رئال‌مادرید در این فصل است که در خود این باشگاه رشد کرده‌ است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید