• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 15 بهمن 1402
کد مطلب : 217723
+
-

مرگ کسب‌وکار من است

حسین نمازی، کارگردان، «شه‌سوار» را بهترین فیلم خود می‌داند

مرگ کسب‌وکار من است

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شه‌سوار» در سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد. در این نشست حسین نمازی کارگردان، سعید عطائیان تهیه‌کننده، الناز حبیبی، عباس جمشیدی‌فر، هادی کاظمی و گیتی قاسمی بازیگران و میثم مولایی تدوینگر، وحید زارع‌مند طراح‌صحنه، فاطمه صفری‌زاده طراح‌لباس، امید گل‌زاده طراح‌گریم و آرش قاسمی صداگذار حضور داشتند. حسین نمازی که 2سال پیش با «شادروان» یکی از پدیده‌های جشنواره نام گرفته بود، این‌بار واریاسیون دیگری از تم فیلم قبلی‌اش ارائه کرد.

جشنواره فیلم فجر نقطه عطف سینمای ایران است
جشنواره فیلم فجر نقطه مهمی در سینمای ماست. به‌نحوی‌که ۱۰روز تمرکز کل کشور روی سینماست و درباره فیلم‌های مختلف صحبت می‌شود و ما در همین سالن‌های سینما و نقد و بررسی‌ها متوجه می‌شویم که چه باید بکنیم و حتی تغییراتی در فیلم اعمال کنیم.

مرگ، دستمایه ثابت فیلم‌هایم است
چند نکته در «شه‌سوار» وجود دارد که باعث می‌شود شما یاد «شادروان» بیفتید؛ مانند جغرافیا که من این جغرافیا را خیلی دوست دارم و فیلم دیگر من نیز در همین جغرافیا خواهد بود. دیگری نیز مرگ است. سومین شباهت هم این است که هر دو فیلم در یک مراسم اتفاق می‌افتند. مسئله مرگ برای من در این چند سال خیلی مهم بوده است و زیاد به مرگ فکر می‌کنم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید