• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 تیر 1397
کد مطلب : 21747
+
-

با مردم

با مردم

  قطع برق را اطلاع‌رسانی کنند

با سلام. چند روزی است که با قطع برق مواجه هستیم، در این شرایط شاید عمل وزارت نیرو اجتناب‌ناپذیر باشد، ولی اگر قرار است این روند ادامه پیدا کند، مسئولان ذیربط در وزارت نیرو با تعیین زمان و محدوده قطع برق، از معضلاتی که بر اثر این مهم برای شهروندان ایجاد می‌شود، ممانعت به‌عمل آورند.
طباطبایی از تهران

  روند افزایشی اجاره‌بها

سلام. با توجه به اینکه مستأجران در این ستون پیام می‌فرستند که عامل گرانی مسکن و اجاره‌بها مشاوران املاک هستند، لطفا به مستأجران بگویید دفاتر املاک در افزایش قیمت‌ها هیچ نقشی ندارند. بلکه برعکس آنها تلاش می‌کنند مالکان را راضی کنند تا قیمت متعادلی پیشنهاد بدهند. متأسفانه مشکل اصلی این است که در ماه‌های اخیر اکثر کالاهای اساسی ازجمله مسکن و اجاره‌بها روند افزایشی پیدا کرده است.
مشاور املاک از تهران

  تأخیر و بی‌نظمی اتوبوس‌ها

مدتی است اتوبوس‌های میدان هفت‌تیر به پایانه شهید افشار و بالعکس با تأخیر زیاد در ایستگاه‌ها حضور پیدا کرده یا بسیار نامنظم حرکت می‌کنند و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان روی جدول زمانی حرکت آنها حساب کرد. این درحالی است که مسئولان شهری مدام به شهروندان توصیه می‌کنند تا از حمل‌ونقل عمومی برای تردد استفاده کنند. چرا مسئولان ذیربط نظارتی نمی‌کنند؟
جم از تهران

  درخواست از اداره برق پردیس

سلام. با اینکه مدت‌هاست از اداره برق پردیس به‌صورت کتبی و حضوری پیگیر حل مشکل روشنایی بلوار شهید چمران بومهن شده‌ایم، اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری نمی‌دهند. این درحالی است که به‌دلیل عدم‌نصب روشنایی، تردد در این محدوده بسیار خطرساز شده است. لطفا منعکس کنید بلکه مسئولان ذیربط در اداره برق برای رفع این مشکل اقدامی بکنند.
کیهان‌فر از ساکنان بومهن

  کارتن‌خواب شده‌اند

با سلام و ادب. متأسفانه اداره بهزیستی ورامین اقدام به ترخیص تعدادی از جوانان بی‌سرپرست از شبانه‌روزی بهزیستی کرده است. حالا این جوانان نه جای خواب دارند و نه سواد و نه حرفه‌ای بلدند، به‌گونه‌ای که در خیابان‌ها آواره و کارتن‌خواب شده‌اند. لطفا این موضوع را در روزنامه پیگیری کنید تا بلکه مسئولان راهکاری ارائه کنند.
تعدادی از ساکنان ورامین

این خبر را به اشتراک بگذارید