• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 10 بهمن 1402
کد مطلب : 217156
+
-

نكته بازی

نظر بازیکنان کی مهم شد؟
حواشی انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی پرسپولیس همچنان ادامه دارد و بسیاری مشغول انتقاد از مدیریت باشگاه هستند. در این بین شکست 5بر صفر و عجیب قرمزها مقابل شباب‌الاهلی در اردوی تدارکاتی امارات هم به بدبینی‌ها در مورد مرد برزیلی دامن زد. در چنین شرایطی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه در دفاع از انتخابش گفته: «بازیکنان به اوسمار علاقه داشتند و مایل بودند او سرمربی تیم شود.» نخست آنکه هیچ مدیر باکفایتی فقط به این دلیل کسی را روی نیمکت تیمش نمی‌نشاند. نکته بعدی اما این است که از کی نظر بازیکنان تا این اندازه مهم شده؟ مگر همین‌ها چند هفته قبل با انتشار یک استوری هماهنگ به مدیریت باشگاه حمله نکردند؟ پس چرا آن زمان به حرف‌شان گوش ندادید و استعفا نکردید؟ آهان؛ چون پای میز و صندلی‌تان وسط بود!

این داستان ادامه خواهد داشت
تنش در استقلال یک‌بار دیگر در پی لغو اردوی خارجی تیم با نظر جواد نکونام بالا گرفته است. در این میان به‌نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین مشکلات باشگاه، اختلاف‌نظر نقل‌وانتقالاتی است. جواد نکونام 2فهرست برای جذب بازیکن به باشگاه داده که بیشتر شبیه لیست تیم ملی است! نام انواع و اقسام ستاره‌ها در این دو فهرست ذکر شده و طبیعی است که جذب آنها آسان نباشد. از سوی دیگر تلاش‌های باشگاه برای جذب بازیکن خارج از فهرست نکونام هم با مخالفت این مربی همراه می‌شود؛ ازجمله 4بازیکن خارجی که گویا خطیر به جواد معرفی کرده و او نپذیرفته. به این ترتیب دور از انتظار نیست که با شروع لیگ و مخصوصا بعد از ناکامی‌های احتمالی هم شاهد کشمکش بین دوطرف باشیم. این داستان تمام نمی‌شود.

هی، محمدحسن!
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در تب و تاب حواشی پرشمار می‌سوزد، حداقل امیدواری هواداران به این است که عیسی آل‌کثیر و عبدالکریم حسن به‌عنوان بازیکنان جدید جذب شده‌اند اما حالا خبر می‌رسد باشگاه اجازه استفاده از آنها را ندارد؛ چرا؟ چون بدهی مالیاتی رادوشوویچ هنوز پرداخت نشده و پنجره‌های تیم بسته است. فهرست خدمات(!) محمدحسن انصاری‌فرد به پرسپولیس بارها در رسانه‌های مختلف منتشر شده؛ از ماجرای استوکس و اوساگونا تا رد‌کردن گابریل کالدرون و قصه پیراهن و جوراب. وسط همه اینها اما عقد آن قرارداد 3ساله با بوژیدار مثل الماس می‌درخشد و همچنان هم ادامه دارد. باشگاه ناچار شده چیزی حدود یک میلیون دلار به این گلر رزرو پول بدهد، اما قصه هنوز تمام نشده و هر روز یک دردسر جدید درست می‌شود. الحق که خسته نباشید استاد!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید