• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 10 بهمن 1402
کد مطلب : 217149
+
-

خروج آتش از زیر خاکستر

به‌نظر می‌رسد حتی قهرمانی نیم‌فصل هم نتوانسته به اختلافات در استقلال پایان بدهد. لغو اردوی خارجی، بهانه جدید از‌سر‌گیری مناقشات بوده است

فضای فوتبال باشگاهی ایران در این مدت در اختیار حواشی پرسپولیس بوده است؛ داستان استعفای یحیی گل‌محمدی، جنجال‌ها برای یافتن جانشین او و سایر مسائل باعث شده بود همه کلیدواژه‌های رسانه‌ها به تسخیر سرخپوشان در بیاید. گویا اما دوستان در باشگاه استقلال این موضوع را تاب نیاورده‌اند و برای بازگشت به صدر حواشی خیز برداشته‌اند! اینگونه بود که در آستانه اعزام آبی‌پوشان به امارات برای حضور در یک اردوی تدارکاتی، ناگهان باشگاه در بیانیه‌ای پر از طعنه و کنایه خبر از لغو این اردو داد. چرا؟ به‌طور خلاصه آنها نوشته‌اند با وجود تحمیل هزینه‌های فراوان به باشگاه، کادرفنی تصمیم گرفت اردو را لغو کند. جالب‌تر اینکه در بیانیه باشگاه آمده است این دومین باری بوده که کادرفنی اردوهای خارجی را لغو می‌کرده؛ نوبت اول پای یک اردوی 10روزه رایگان در میان بود اما این بار استقلال پول بلیت و اجاره محل اقامت و تمرین را داد و نکونام باز هم همه‌‌چیز را به هم زد.
دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب، نکونام واکنشی به این موضوع نشان نداده است، هرچند با توجه به شناختی که از کاراکتر او وجود دارد، بسیار بعید است سرمربی استقلال تاب بیاورد و حرفی نزند. با این حال، رسانه‌های نزدیک به جواد در ساعات اولیه وارد ماجرا شدند و نوشتند دلیل نکو برای لغو اردو، عدم‌حضور ملی‌پوشان، مصدوم‌بودن چند بازیکن و نیز خریدهای ناکافی تیم بوده است؛ جایی که آنها فقط رافائل سیلوا را گرفته‌اند و تعداد نفرات تیم برای برپایی اردو کافی نیست. از سوی دیگر طی روزهای گذشته بسیار شنیده شد که دلیل استعفای علی سامره از پست سرپرستی استقلال، اختلاف نظر او با جواد نکونام بوده و این موضوع هم به فهرست مناقشات کادرفنی و مدیریتی افزوده شد. در هر صورت به‌نظر می‌رسد حتی قهرمانی نیم‌فصل هم نتوانسته آتش اختلافات در استقلال را سرد کند؛ آتشی که برای مدتی زیر خاکستر نتایج مطلوب رفت، اما هر آن ممکن است دوباره زبانه بکشد و بیرون بیاید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید