• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 10 بهمن 1402
کد مطلب : 217153
+
-

نقل و انتقالات

درحالی‌که هواداران فوتبال در سراسر جهان منتظر تماشای رویارویی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ریاض هستند، کادر پزشکی النصر به مهاجم پرتغالی اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد. حضور رونالدو در بازی پنجشنبه‌شب النصر مقابل اینترمایامی در تورنمنت دوستانه ریاض با ابهام روبه‌رو شده است. احتمالا فرصت تماشای رویارویی دوباره او و مسی را از دست خواهیم داد. رونالدو به بازی‌های دوستانه تور چین هم نرسیده بود.

توماس توخل دوست دارد به لالیگا برود. او در مصاحبه‌ای گفت که لیگ اسپانیا یک لیگ استثنایی است. درحالی‌که صحبت از جایگزینی این مربی آلمانی سابق چلسی با تن‌هاخ در تابستان آینده می‌شود، توخل به بارسلونا و لالیگایی‌ها چراغ سبز نشان داد. شاید او نسخه درمان بارسا یا من‌یونایتد باشد. چیزی که هست این است که توخل از کار در بوندس‌لیگا خوشحال نیست.


ژاوی تصمیم گرفته از حقوق ۸میلیون یورویی که قرار بود فصل آینده بگیرد، صرف‌نظرکند و از بارسا جدا شود. کادر فنی هم 4میلیون دستمزد می‌گرفت و این جدایی 12میلیون یورو در سال آینده به باشگاه کمک خواهد کرد. هانسی فیلیک گزینه اول لاپورتا برای هدایت بارسلونا در پایان فصل به‌عنوان جانشین ژاوی است.

کایل واکر فاش کرد که برای فرار از مشکلات خانوادگی به بایرن‌مونیخ ملحق شده بود. او فاش کرد که بدون اطلاع همسرش آنی کیلنر، 2فرزند داشت. ستاره منچسترسیتی به‌تنهایی و در یک عمارت اجاره‌ای 3میلیون پوندی زندگی می‌کند.

میکل آرتتا قصدی برای ترک آرسنال ندارد و به‌زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید می‌کند.

ژابی آلونسو یک مهاجم از کشورش جذب کرد. بورخا ایگلاسیاس، مهاجم رئال بتیس به لورکوزن پیوست.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید