• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 3 بهمن 1402
کد مطلب : 216569
+
-

مدافعان حرم در آیینه نشر

ویترین
مدافعان حرم در آیینه نشر

چند سال بعد از حضور ایران در سوریه و نامیدن شهدای آن خطه به نام مدافعان حرم، بابی جدید در میان کتاب‌های دفاع‌مقدس باز شد. این باب، مربوط به خاطرات ‌این شهدا بود که بعضا از زبان رفقا و خانواده آنها بیان می‌شد. به اختصار کتابی در این زمینه معرفی می‌کنیم:

یادت باشد
کتاب «یادت باشد» نوشته محمد‌رسول ملاحسنی در مورد زندگی شهید حمید سیاهکلی مرادی است. این کتاب در حوزه کتاب‌های دفاع‌مقدس و زیرمجموعه کتاب‌های جبهه مقاومت دسته‌بندی شده است.
«یادت باشد»، رمانی است عاشقانه درباره شهید مدافع حرمی که در پاییز سال۸۹ به کربلا رفت، پاییز سال۹۱ عقد کرد، پاییز سال۹۲ ازدواج کرد و در پاییز سال۹۴ به شهادت رسید. کتاب یادت باشد، عاشقانه‌ای است بی‌نظیر از زندگی مشترک شهید سیاهکالی مرادی، از شهدای مدافع حرم استان قزوین به روایت همسر ایشان.
خواندن کتاب یادت باشد را مقام معظم رهبری به خبرگان رهبری توصیه کرده‌اند. این کتاب، رمانی است که می‌شود ساعت‌ها با آن خندید و روزها با آن اشک ریخت. کتاب را که ورق می‌زنی، انگار برایت همه شهدا تصویر می‌شوند و تازه می‌فهمی آنهایی که فدایی زینب(س) شدند، چقدر شبیه هم هستند؛ فرقی نمی‌کند اسمشان چه باشد، محمد بلباسی، محسن حججی، مصطفی صدرزاده، مهدی نوروزی، حمید سیاهکالی و...

 

این خبر را به اشتراک بگذارید