• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 1 بهمن 1402
کد مطلب : 216284
+
-

انتقام عجیب خانم معلم با گل سمی

آن سوی مرز
انتقام عجیب خانم معلم با گل سمی

خانم معلم آمریکایی وقتی متوجه خیانت همسرش شد، برای انتقام‌جویی از او، تصمیم به استفاده از یک گل سمی گرفت.
به گزارش همشهری به نقل از ایندیپندنت، از 6هفته پیش که سارا شفر 47ساله، معلم مدرسه‌ای در ایالت میزوری آمریکا، متوجه شد همسرش با زنی پاکستانی ارتباط پنهانی دارد و به او خیانت کرده، تصمیم هولناکی گرفت.
او نقشه کشید که شوهرش را مسموم کند، برای همین درباره سموم کشنده تحقیق و بررسی کرد و در نهایت گلی کشنده یافت.
او در غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی که برای همسرش آماده می‌کرد، مقداری از این گل کشنده می‌ریخت و در این مدت هربار که شوهرش چیزی می‌خورد یا می‌نوشید، دچار مسمومیت می‌شد. این مسئله باعث شد که او به سارا مشکوک شود. یک روز وقتی همسر سارا نوشیدنی تلخی را خورد، از همسرش در مورد آن پرسید. سارا مضطرب شد و در جواب گفت که در نوشیدنی ناخواسته چسب مایع ریخته است. شوهرش که به ماجرا مشکوک شده بود تصمیم گرفت در خانه دوربین مخفی کار بگذارد تا سر از کار همسرش دربیاورد.
بدین‌ترتیب وقتی سارا در حال آماده کردن آخرین نوشیدنی مسموم با استفاده از گل سمی بود، همه رفتارش در دوربین ضبط شد. همسر سارا وقتی این صحنه‌ها را دید، با نوشیدنی مسموم راهی اداره پلیس شد و ماجرا را برای مأموران شرح داد. پلیس نوشیدنی را به آزمایشگاه فرستاد و معلوم شد که در آن یک نوع زنبق وحشی و سمی ریخته شده و این نوشیدنی آنقدر آغشته به سم  بود که به راحتی می‌توانست قلب را از تپش بیندازد.
براساس این گزارش، پلیس سارا را دستگیر کرد و او اعتراف کرد که وقتی متوجه خیانت همسرش شده است، تصمیم گرفته همسرش را به قتل برساند، بنابراین بعد از تحقیق این سم را انتخاب کرد و در طول 6هفته ذره ذره در غذای همسرش ریخته و در روز آخر، مقدار زیادی سم در نوشیدنی ریخته تا وی را به قتل برساند که شوهرش متوجه ماجرا شده است.
این زن در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و به‌زودی به اتهام قتل درجه 2محاکمه خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید