• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 1 بهمن 1402
کد مطلب : 216260
+
-

نقل و انتقالات

    کریس رونالدو در یک برنامه تلویزیونی زمان بازنشستگی‌اش را اعلام کرد و گفت به‌زودی از فوتبال خداحافظی می‌کند: «من بهترین گلزن‌ سال شدم، به‌زودی ۳۹ساله می‌شوم و با وجود این از بازیکنان جوانی مثل هالند عبور کردم. زمانی که کارم به پایان برسد، خداحافظی می‌کنم، شاید ۱۰سال دیگر باشد!» او از منچسترسیتی هم تمجید و به‌نوعی از نرفتن به این تیم و انتخاب منچستریونایتد ابراز پشیمانی کرد: «از دیدن بازی منچسترسیتی لذت می‌برم، آنها در چند سال اخیر حرف اول را در دنیا می‌زنند و باید 2سال پیش به این عنوان می‌رسیدند.»

    بارسلونا می‌خواهد کالوین فیلیپس را در این ‌ماه به خدمت بگیرد و او نیز می‌خواهد به این باشگاه بپیوندد. این یک قرارداد قرضی با کاهش حقوق خواهد بود. این انتقال پیچیده است اما منتفی نیست. بارسا کانسلو را هم از سیتی و گواردیولا قرض گرفته. فیلیپس ملی‌پوش در من‌سیتی اصلا به بازی گرفته نمی‌شود. چند روز پیش از انتقال از الاتفاق به آژاکس، هندرسون خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرد و بارسلونا او را رد کرد.

    توماس توخل اعتقاد دارد کیران تریپیر از نیوکاسل می‌تواند گزینه مناسبی برای دفاع راست باشد. مذاکرات از امروز میان بایرن و نیوکاسل آغاز می‌شود. هدف دیگر باواریایی‌ها نوردی موکیله مدافع فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است و مذاکرات با این تیم نیز همچنان ادامه دارد. در حال‌حاضر در پست دفاع راست تنها مزراوی در دسترس است و لایمر که یک هافبک دفاعی است.

    روزنامه الریاضیه عربستان در شماره دیروز خود نوشت که باشگاه الشباب با ژوزه مورینیو به توافق نهایی دست پیدا کرده و تنها جزئیاتی برای عقد قرارداد با این سرمربی پرتغالی باقی مانده است. الشباب سند توافق با مورینیو را به کمیته جذب ارسال کرده و منتظر پاسخ است تا این سرمربی را رسما به رسانه‌ها معرفی کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید